حذف دريافت کارمزد قبوض در بانک ها


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: از ابتدای سالجاری پرداخت کارمزد بابت دریافت های حضوری قبوض گاز بهاء به بانک های عامل حذف شده است.

به گزارش زرین نامه؛ صفرعلی جمال لیوانی در این باره گفت: براساس تفاهم نامه منعقده با بانک های عامل، قبوض مشترکین شرکت از طریق کلیه شعب و پایانه ای الکترونیکی بانکی کشور قابل وصول بوده و کارمزد متعلقه به ازای هر تراکنش که معادل مبلغ 1000 ریال است به بانک مربوطه پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: دریافت هر گونه وجه به صورت دستی توسط کلیه دفاتر پیشخوان دولت (همینطور بانک های عامل دارای تفاهم نامه) که دارای پایانه های الکترونیکی بانک های عامل هستند، مطابق ابلاغیه مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و همچنین تفاهم منعقده با بانک های عامل و تصمیمات متخذه در کارگروه شرکت های خدمات رسان (آب، برق، گاز و مخابرات) بصورت دستی قابل پذیرش نبوده و مغایر سیاست های اتخاذ شده و تفاهم نامه با بانک های عامل است.

جمال لیوانی ابراز داشت: هدف از حذف پرداخت دستی وجوه گاز بهاء علاوه بر اینکه مغایر با تفاهم نامه منعقده با بانک های عامل است، موجب شفاف سازی عملیات انجام شده، رفع ابهامات و سوء استفاده ها و همچنین پیشگیری از حجم مراجعات مشترکین به جهت عدم اعمال وجوه پرداختی در عملیات حسابداری شرکت می شود.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه با قدردانی از همکاری بسیار خوب مشترکین شرکت از آن ها خواست تا همچنان با حمایت کامل خود از اهداف شرکت و سیاست های اتخاذ شده در سطح استان، بتوانند نقش موثرشان را در استقرار دولت الکترونیک به نحو مطلوبی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه