مقاومت 56 روزه یمنی ها نشانه اقتدار امت اسلامی است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: مقاومت 56 روزه یمنی ها نشان دهنده اقتدار امت اسلامی در این کشور است که حمله نظامی آل سعود به آن نه تنها وحدت مردمش را از بین نبرد، بلکه آنان استوارتر، منسجم تر و با قدرت تر در حال ادامه حرکت خود هستند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار رحمت الله صادقی در یادواره شهدای محله موسی بن جعفر (ع) شهرستان علی آبادکتول با اشاره به اینکه حمله آل سعود به یمن چهارمین حمله نظامی در تاریخ این کشور است که قطعاً با شکست مواجه می شود، تشریح کرد: در حملات قبلی نیز عثمانی ها با 8 هزار نیرو آمدند و با یک هزار نیرو باز گشتند، بریتانیا با 10 هزار نیرو آمد و با 2 هزار نیرو بازگشت و مصر نیز با شکست مواجه شد.

وی اظهار کرد: شهدا نقش پررنگی شکل گیری انقلاب اسلامی و جریان بیداری اسلامی در منطقه داشته اند و زنده نگاه داشتن یاد و عمل به سیره آن ها موجب ادامه حرکت انقلاب اسلامی و حفظ اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه امریکا معمولاً برای رسیدن به اهداف خود در کشورها از حمله نظامی استفاده می کند، اظهار کرد: نظام حاکمیت امریکا در هیچ دیپلماسی نشست و مذاکره نداشته ولی برای انرژی هسته ای ایران 6 سال پای میز مذاکره نشسته است که این مساله نشانه حاکمیت سیاسی قوی و اقتدار انقلاب اسلامی است.

صادقی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده اند؛ «حفظ جمهوری اسلامی از ادای نماز هم واجب تر است»، افزود: امریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی در بر خورد با انقلاب اسلامی با استراتژی و راهبردهای ناقص مواجهه شده و تاکنون نتوانسته به حکومت اسلامی ما ضربه بزند.

وی پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را عامل اصلی پایداری انقلاب اسلامی بعد از گذشت 37 سال دانست و خاطر نشان کرد: ما با دشمنی در مبارزه هستیم که در جنگ با هر کشوری، حکومت آن را ظرف مدت کوتاهی ساقط کرده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه نظام اسلامی تمامی راه های استکبار جهانی را به بن بست کشانده، بر لزوم هوشیاری مقابل توطئه دشمنان نظام تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانسته چهره منافق گونه کشورهای عربی به سرکردگی آل سعود را که سرباز رژیم صهیونیستی و امریکا هستند را به دنیا نشان دهد.

لینک مرتبط:

تصاویر دهمین یادواره شهدای محله موسی بن جعفر (ع) علی آبادکتول

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه