ساخت کارخانه فولاد ۲ تنی در گلستان آغاز می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: محمد رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، با هدف شرکت در آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد ۲ تنی به گلستان سفر می‌کند.

به گزارش زرین نامه؛ حسینقلی قوانلو اظهار داشت: حمید رضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در سفری یک روزه پنج شنبه 7 خرداد ماه به استان گلستان سفر می‌کند.

وی افزود: در این سفر یک روزه مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح فولاد 2 میلیون تنی کارخانه فولاد اترک گلستان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: این کارخانه فولاد با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران و بخش خصوصی احداث می‌شود و قرار است مواد معدنی آن از طریق خط ریلی از کشور قزاقستان تامین شود.

قوانلو افزود: وزیر صنعت همچنین در این سفر خود به استان گلستان، از کارخانه روغن‌کشی یگانه خزر، کارخانه تولید داروی آریاتیناژن، شرکت کیمیارشد و شرکت کانسار خزر تنهای تولیدکننده ید در کشور بازدید خواهد کرد.

وی اظهار داشت: همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر از ایستگاه راه‌آهن اینچه برون و امکانات ریلی و گمرک اینچه برون بازید خواهد کرد.

وی اظهار داشت: دیدار با استاندار گلستان و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از دیگر برنامه‌های نعمت‌زاده در گلستان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار بود 24 اردیبهشت ماه به گلستان سفر کند که به این هفته موکول شد. / تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه