دشمنان برای بی‌هویت کردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمنان در راستای بی هویت ساختن انقلاب اسلامی در تلاش هستند، افزود: جوانان مسجدی ما در یک مبارزه فرهنگی در تلاش برای حفظ این هویت هستند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در جشنواره نماهنگ طنین اظهار کرد: بدخواهان این مملکت در تلاش هستند با استفاده از داده های فناوری و به ویژه هنر خویشتن ما را از خودمان بگیرند.

وی ادامه داد: اولین جشنواره نماهنگ طنین کار و تلاشی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان بود که قابل تقدیر است.

فضیلت تصریح کرد: ما در عصری زندگی می کنیم که عصرآخر زمان، تکنولوژی، انفجار اطلاعات و عصر تسخیر فضا نام گذاری شده است.

وی گفت: عصری که اگر از آن استفاده کنیم می توانیم به بهترین شرایط برسیم و اگر هم به خوبی از آن بهره نبریم می تواند بدترین شرایط تهدیدها را برای ما به وجود آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: حفظ هویت ایرانی و اسلامی دارای اهمیت است و اگر از این فرصت ها استفاده نکنیم سالیان سال را از دست داده ایم و در سبک و نوع زندگی دیگران برای ما تصمیم گرفته اند.

وی با بیان اینکه کانون های ما گام های قابل دفاعی برداشته اند، گفت: از همه کانون های فرهنگی و هنری تشکر می کنم، به خصوص کانون طنین که کار دبیری این جشنواره را بر عهده داشت و با حداقل امکانات توانست کار بزرگی انجام دهد.

سینمای اشراقی به ساخت یک انسان منتظر می پردازد

در ادامه این جشنواره، عبدالله پایین محلی ادامه داد: تمدن ها عصاره خودشان را در حوزه هنر به نمایش می گذارند و انقلاب اسلامی به عنوان یک تمدن نوپا باید الگوهای جدید در سینما انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد

وی ادامه داد: ما معتقدیم که می توانیم بعدی از هنر و شیوه ایی از جهان بینی را در سینمای جدید نشان دهیم که مسیری جدا از تفکر غرب دارد.

پایین محلی تصریح کرد: سینمای اشراقی به ساخت و پرداخت یک انسان منتظر می پردازد و یک جامعه مهدوی و معنوی را به نمایش می گذارد.

وی اظهار کرد: سینمای غرب مخاطب محور است در صورتی که سینمای آوینی مخاطب محوری براساس فطرت محوری دارد و فطرت انسان ها را مورد بررسی قرار می دهد.

پایین محلی گفت: سینمای غرب حتی در بهترین حالت پدیده های بیرونی را به عنوان سوژه علمی مورد بررسی قرار می دهد.

وی تاکید کرد: در صورتی که سینمای آوینی نگاه رحمانی و زیباشناسی دارد و نگاه مبتنی بر رابطه انسان با جهان پیرامونی خود دارد./ مهر

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه