اداره‌کل‌ اوقاف گلستان رتبه دوم کشور را در ارزیابی عملکرد کسب کرد

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این اداره‌کل مقام دوم کشور را در ارزیابی عملکرد سال 93 کسب کرد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد کوهساری امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در سایه تلاش همکاران ستادی و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‎های گلستان، این اداره‌کل موفق به کسب عنوان دوم کشوری در عملکرد سال 93 شد.

وی موفقیت حاصل شده را مرهون تلاش جهادی مجموعه اوقاف و امور خیریه شهرستان‎های گلستان دانست.

کوهساری، هماهنگی و تعامل در برنامه‎های درون‎سازمانی و به‌کارگیری خلاقیت و ابتکار در حوزه‎های اجرایی ادارات شهرستان‎ها که خط مقدم کارهای اجرایی اوقاف و امور خیریه هستند را از عوامل موثر در کسب این عنوان بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برتری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان رسالت کارکنان را سنگین‎تر می‎کند نباید نسبت به کسب این عنوان دچار غرور شویم چراکه اوقاف و امور خیریه یک دستگاه فرهنگی و دینی است که متعلق به اهل‎بیت (ع) است لذا باید توجه و اهتمام ویژه‎ای نسبت به انجام امور و اهداف کلان سازمان و مصوبات ابلاغی آن داشته باشیم.

کوهساری گفت: در ششمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و یاسر بزرگی رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

وی ادامه داد: همچنین از حجت‎الاسلام حسن دارابی معاون فرهنگی اجتماعی، علی شجاعتی رئیس اداره تحقیق، روسای ادارات اوقاف و امور خیریه، مهدی کاهه مسئول حراست و احسان خواجه مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل شد.

کوهساری افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی‎آباد کتول نیز به عنوان اداره برتر در عملکرد سال 93 معرفی و از حجت‎الاسلام امین قرایی تجلیل شد.

وی با بیان اینکه برنامه‎های اوقاف و امور خیریه در بخش‎های وقف، امامزادگان و مسائل قرآنی است، خاطرنشان کرد: استان گلستان در اجرای طرح آرامش بهاری که از 28 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه برگزار شد در امر خدمت‎رسانی به زائران و مجاوران عنوان برتر را کسب کرد./ فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه