مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ یکم نینوا: زنان در جامعه و خانواده نقش هدایتگری را ایفا می کنند

زرین نامه: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ یکم نینوا گفت: زنان در پیروزی و صیانت از انقلاب نقش پررنگی داشتند و همیشه در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب پیشرو بوده اند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام و المسلمین فرخی در همایش نقش زنان در صیانت از انقلاب اسلامی در تالار بوستان که با همت بسیج جامعه زنان و امور زنان فرمانداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، بیان داشت: زنان در جامعه نقش تربیت و هدایتگری را ایفا می کنند.
وی اظهار داشت: زنان از ابتدای انقلاب تا کنون با اخلاص در تمام عرصه های ملی پیشرو بوده اند و با مشت های خالی در برابر دشمن ایستادگی می کردند.
فرخی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مشوق زنان برای حضور در عرصه های اجتماعی بودند، ادامه داد: زنان باید با استفاده از نقش هدایتگری و اموشی خود در خانواده فرزندانی دلیر، شجاع و مدافع آرمان ها و اهداف انقلاب تربیت کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ یکم نینوا در پایان با اشاره به اینکه برای انقلاب خون های زیادی ریخته شده، گفت: زنان با الگو گیری از سیره زنان بزرگ اسلام مانند حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س)، باید همچنان راست قامت مانند گذشته در راه انقلاب اسلامی و پیروزی کشور در مقابله با دشمنان تلاش کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه