چرا بخش "ناترینگ" واحد مرکزی خبر گلستان کمرنگ شده است؟

اخیرا چند ماهی است که بعد از جابجایی مسئول ناترینگ به استانی دیگر، این بخش خاصیت تازگی و طراوت خود را از دست داده و دچار روزمرگی شده است به نوعی که خود خبرنگاران نیز از آن ابراز نارضایتی می کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ در این دنیای اطلاع رسانی که هر روز اخبار تکراری و سفارشی و گاها تحمیلی به خورد مخاطبان داده می شود ، بخش هایی هستند که اخبار تازه و متنوع و البته جذاب در اختیار مخاطب خود قرار می دهند.

یادمان نرفته تا قبل از آمدن بخش خبری 20:30 به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تقریبا فضای یکنواختی بخشهای خبری را دربر گرفته بود که گاها مخاطبان خود برای دریافت بالاتر از خبر به وسایل ارتباط جمعی مخالف نظام سوق می داد اما با ورود 20:30 به عرصه اطلاع رسانی کشور این خلا جبران شد.

در استان گلستان هم سه بخش خبری در سیمای گلستان را شاهدیم که معمولا عصر و شامگاه پخش می شود. اولین بخش ساعت 16:30 دقیقه عصر، دومین بخش جدیدا به ساعت 20:00 منتقل شده و سومین بخش هم ساعت 23:00 می باشد.

در کنار زحمات خبرنگاران صدا و سیمای گلستان که بعضا گزارشات جالبی تهیه می کنند، بخش ناترینگ که به نوعی به بالاتر از خبر یا به قول امرزوی ها به" اخبار زرد" می پردازد ، جالبتر و البته پرمخاطب تر است طوری که بر سر زبان های مردم جا افتاده است.

بخش ناترینک سابقا با مدیریت احمد ملاشاهی یکی از جوانان با دانش عرصه اطلاع رسانی استان و صدا وسیما گلستان انجام می شد و الحق و الانصاف نیز آنقدر خوب پیشرفت کرد که توانست در ذهن مخاطبین استانی جا باز کند و این پیشرفت مرهون تلاش های خبرنگاران و تعامل آنها با مجموعه ناترینگ بر اساس مدل همدلی و همبستگی بود.

اما اخیرا چند ماهی است که این بخش خاصیت تازگی و طراوت خود را از دست داده و دچار روزمرگی شده است به نوعی که خود خبرنگاران نیز از آن ابراز نارضایتی می کنند .

گفته می شود بعد از انتصاب احمد ملاشاهی به سمت معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سید رحمانی که اصالتا رشتی و از دوستان و همکلاسی های هوشنگ فندرسکی معاون خبر صدا و سیمای گلستان می باشد مسئول تهیه و تنظیم ناترینگ شده است .

حال چه موضوعی پیش آمده که ناترینگ کمرنگ شده و یا دیگر تازگی گذشته را ندارد ، نمی دانیم اما امیدواریم ناترینگ همچنان مانند گذشته به سبد اخبار مردم گلستان بر گردد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه