«گزاره برگ ملی هسته ای» خواست امام و شهداست

خواهر دانشجوی شهید حسن خواجه مظفری گفت: گزاره برگ ملی هسته ای سند اقتدار بین المللی ایران اسلامی و خواست امام و شهداست.

به گزارش زرین نامه؛ هاجر خواجه مظفری خواهر دانشجوی شهید حسن خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار «دانشجو سلام» با اشاره به حمایت خانواده های معظم شهدا از گزاره برگ ملی هسته ای گفت: تک تک بندهای گزاره برگ ملی ،خواست امام ، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

وی از تیم مذاکره کننده خواست از موضع ضعف در مذاکرات وارد نشوند و با قاطعیت و جدیت از آرمان ها و حق ملت ایران دفاع کنند و بدانند خانواده های شهدا و ملت ایران پشتیبان آنان هستند و برای فرزندان خود دعا می کنند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده کما فی السابق مذاکرات را بر محور اقتدار ایران اسلامی طی کند و از دانش صلح آمیز هسته ای و دستاوردهای افتخار آفرین آن که با خون شهدای هسته ای به ثمر نشست دفاع کنند و ذره ای از حق ملت کوتاه نیاید چرا که زیاده خواهی و نمک نشناسی آمریکا بارها به ملت ثابت شده است.

خواجه مظفری تاکید کرد: همیشه سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت ملت از پیچ های تاریخی بوده و این بار نیز معظم له با زیرکی خود نرمش قهرمانانه را در سیاست خارجی مطرح نمودند که امیدواریم فرزندان ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب قاطعانه از آرمان ها و حقوق ملت دفاع کنند.

خواهر دانشجوی شهید حسن خواجه مظفری در پایان گفت: دشمن عهدشکن ما با ایران هسته ای مشکل ندارد بهانه چیز دیگری است، دشمن با استقلال و آزادی خواهی و انسجام ملت به رهبری مقام معظم رهبری مشکل دارد از اینرو بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا از تیم مذاکره کننده خواستارم همانگونه که شهدا در برابر ابرقدرت ها ایستادند و تن به ذلت ندادند آنان نیز با پایداری بر اصول انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی استکبار با جدیت تمام بایستند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه