خرید سیب زمینی به قیمت 400 تومان در گلستان آغاز شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از آغاز خرید توافقی سیب زمینی با قیمت 400 تومان در استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از کاسب امین؛ مختار مهاجر در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان گلستان، از آغاز اجرای طرح خرید تضمینی سیب زمینی در استان گلستان خبر داد.

وی گفت: اتحادیه تعاون روستایی استان هر کیلوگرم سیب‌زمینی را به قیمت ۴۰۰ تومان از کشاورزان خریداری خواهد کرد که آن دسته از کشاورزانی که برای فروش ثبت نام کرده اند میتوانند به ازای هر کیلو سیب زمین تحویل داده، مبلغ 400 تومان دریافت نمایند.

مهاجر افزود: کشاورزان گلستانی در صورت آمادگی می توانند، کامیون مورد نظر را برسر زمین خود حاظر و محصول را بارگیری و به استان‌های کشور حمل نمایند که در این روش کشاورز فقط هزینه کارتن و بسته‌بندی را برعهده خواهد داشت و پرداخت قیمت محصول با اتحادیه تعاون روستایی گلستان خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان خاطر نشان کرد: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم سیب‌زمینی به ۳۶۰ تومان ادامه دارد، در این روش دولت پرداخت قیمت محصول را تضمین می‌کند و محصول خریداری شده برای نگهداری طولانی مدت به سردخانه‌های گلستان فرستاده خواهد شد.

گفتنی است، خرید تضمینی و توافقی قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی در میدان بار شهر گرگان به ۴۵۰ تومان رسیده است این قیمت چند روز پیش کمتر از ۳۰۰ تومان بود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه