یک گلستانی مدعی ساخت قوی‌ترین داروی گیاهی بازکننده عروق قلب در جهان شد !

یک گالیکشی مدعی ساخت قوی‌ترین داروی گیاهی بازکننده عروق قلب در جهان شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از نیلکوه، حسین وحدانی شهروند گالیکشی با ارسال نامه‌ای به انجمن جراحان قلب اروپا و برخی شرکت‌های بزرگ داروساز جهان مدعی کشف قوی‌ترین داروی گیاهی بازکننده عروق قلب در جهان شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: با مصرف کمتر از ۱۴ گرم این داروی گیاهی دیگر نیاز به عمل باز قلب نیست.

وی اسم این دارو را "وحدانی اپن هارت" اعلام کرد و گفت: قدرت این دارو 80 درصد بیشتر از قدرت داروهای شیمیایی جهانی است.

اگر شرایط بنده در حیطه اختیارات اداره شما است اقدام نمایید

وی با درخواست از مسئولین گفت: در مرحله اول بايد ادعای خود را اثبات كنم در مرحله دوم با پذيرفتن شرايط بنده مراحل بعدی مورداجرا قرار گيرد.

وی افزود: هر پزشكی از نامبردگان شرايط بنده را می‌پذیرد و بعد از اثبات، قانون كاشف و آیین‌نامه مجوز و ساخت داروهای گياهی وزارت بهداشت ايران را اجرا می‌نماید، می‌تواند با هماهنگی وزارت بهداشت اقدام نمايد.

وی تصریح کرد: تيم پزشكی بايد تشكيل پرونده و اقدام لازم را انجام دهند و با نظارت رسانه و این‌جانب متعهد می‌گردم اگر چنانچه برای بيمار مشكلی ايجاد شود بنده جواب‌گو خواهم شد.

به گفته این کاشف گالیکشی چند بيمار گرفتگي عروق قلب را زير نظر3 پزشک متخصص آزمایش‌ها كامل سی دی انجام گيرد تا اينكه درصد گرفتگی عروق قلب مشخص و يا اينكه بیماری دیگر نداشته باشد.

وی اظهار داشت: اين چند بيمار بايد زير نظر يكی از پزشكان شهرستانم و توسط اين دارو مورد مداوا قرار گيرد. بيماران خيلی مسن نباشند و از روحيه بالايی برخوردار باشند. هر اقدامی خارج از متن این مقاله انجام نخواهد شد. در صورت اقدام بايد از طريق وزارت بهداشت ايران با نامه اداری به بنده ابلاغ شود.

هر يک از موارد ذيل در قدرت دارو دخیل‌اند

وحدانی گفت: مواردی مانند به‌موقع كندن گياه، مكان روئيدن گياه، شيوه درست كردن دارو، نحوه نگه‌داشتن دارو، نحوه مصرف دارو در قدرت داروی تهیه‌شده دخیل هستند.

وی تصریح کرد: اين دارو از تركيب سه گياه درست‌شده است که هركدام جداگانه شناسايی و ثبت‌شده می‌باشند و در عطاری‌های ايرآن‌هم به فروش می‌رسند.

وحدانی گفت: يكی از این گیاهان ‌سخت و كمياب است در منطقه خراسان شمالی (بجنورد) کوه‌های روستای "بور بور فخرالدين" می‌روید و دو گیاه دیگر نیز اطراف کوه‌های سر به فلک كشيده شهرستان راميان.

نامه‌نگاری برای معرفی داروی کشف‌ شده

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درود سلام بر امام راحل و مقام رهبری و بر تربت پاک جبهه‌های ایران، خانواده شهدا، جانبازان آزادگان و ایثار گران

درود و سلام بر شما پزشکان نجات‌دهنده انسان‌ها

ریاست محترم سازمان آی اس آی و انجمن جراحان قلب اروپا و کلیه شرکت‌های داروساز جهان

سلام‌علیکم

موضوع: کشف قوی‌ترین داروی جهان

احتراماً به عرض می‌رساند این‌جانب حسین وحدانی فرزند محمدولی پاسدار ایثارگر و بازنشسته نیروی انتظامی به شماره شناسایی۲۲۴۰۱۰۰۴۶۸۳۰۰ بنده حقیری هستم از کشور ایران و از استان گلستان که سرشار از نعمت در آن نهفته و شفادهنده از آن طبیعتش و امام‌زادگانش و استعدادهایش و متولد شهرستان گالیکش هستم، آن‌هم از جوانان ورزشکار جهانی‌اش، مادرم بنام ماه‌خانم جعفری که بیش از ۳۰ سال طبابت گیاهی می‌نمود برحسب تجربه او تعدادی از طبابت‌های او را آموخته‌ام.

چند سال پیش برحسب اتفاق یکی از داروهای مادرم را کشف نمودم و قدرت شگفت‌انگیزی از خود نشان داد و با کمترین دارو بالاترین گرفتگی عروق قلب را با مصرف کمتر از ۱۴ گرم داروی گیاهی کامل بازنمود و از عمل باز قلب معاف گردید پس‌ازآن از این دارو مصرف زیاد نموده و با کل خصوصیات این دارو ازجمله پنج مواردی که در قدرت دارو دخیل‌اند و همچنین با دیگر کاربردهای مداوایی این دارو آشنايی كامل پيدا كردم و به‌راحتی عروق قلب را باز می‌کند بدون اینکه مشکلی ایجاد کند، در این چند سال در مورد قدرت این دارو همچنین برای قوی‌ترین داروی گیاهی بازکننده عروق قلب در جهان مطالعه و تحقیق اینترنتی و غیره نمودم و به این نتیجه رسیدم که قدرت (پودر معجزه‌آسا) داروی این‌جانب 80 درصد بالاتر از قدرت داروی جهان است خصوصاً کانادا و امریکا و حال یک مقاله در توان خود نوشتم بقوه الهی و بنام ۱۴ معصوم و بخصوص پیامبر اعظم و اولیای خدا و با رمز یا زهرا این حرکت را آغاز کردم و می‌خواهم قدرت یک نقطه‌ای از جایگاه طب سنتی ایران را در جهان به نمایش بگذارم.

سازمان آی اس آی:

هر پزشکی از انجمن جراحان قلب اروپا و یا هر پزشکی از شرکت‌های داروساز جهان ادعای بنده را نمی‌پذیرد و آن را کذب می‌داند می‌تواند تشریف بیاورد و همچنین می‌تواند هر نوع شرط و قرارداد با بنده ببندد آن‌هم در حضور اساتید محترم پزشکی ایران و نظارت رسانه، آن‌وقت بنده قدرت داروی خود را به‌صورت معجزه‌آسا به نمایش خواهم گذاشت در مقابل قوی‌ترین داروی گیاهی جهان بدون هیچ مشکل و یا عوارضی درصورتی‌که اثبات نکردن ادعای خود عاجزانه تسلیم شرایط قرارداد خواهم شد و از ریاست محترم سازمان آی اس آی و انجمن جراحان قلب اروپا و همچنین از ریاست محترم کلیه شرکت‌های داروساز جهان خواستارم جهت ادعای بنده، برای اثبات قدرت (پودر معجزه‌آسا) این دارو با هماهنگی وزارت بهداشت ایران اقدام لازم را مبذول فرمایید.

تشکر فراوان حسین وحدانی

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه