همایش شکوه هجرت فردا در گلستان برگزار می‎شود

زرین نامه: مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان گفت: همایش شکوه هجرت این ناحیه فردا با حضور استاندار، فرمانده سپاه نینوا استان و مسئولان دستگاه‎های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‎شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، محمدحسن حیدری‎زاده عصر امروز در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان گلستان اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان و دانشجویان جهادگر دانشگاه‎های گلستان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: همایش شکوه هجرت به منظور تجلیل و تقدیر از شرکت‎کنندگان در اردوهای جهادی و دست‎اندرکاران اجرای این طرح برگزار می‎شود.

* اعزام 1200 دانشجو گلستانی به مناطق محروم

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: در سال جاری بسیج دانشجویی با اعزام بیش از یک ‎هزار و 200 نفر دانشجو در قالب 54 گروه جهادی به مناطق محروم استان، در عرصه‎های مختلف به ارائه خدمات به مردم این مناطق پرداخت.

وی تصریح کرد: هرگروه در قالب اردوهای 15 روزه در عرصه‎های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، مشاوره، آموزش و علمی، تربیت بدنی، فنی و حرفه‎ای، هنری و کشاورزی به خدمات مشغول بودند.

*اردوهای جهادی در تقویت روحیه خودباوری نقش قابل توجهی دارد

حیدری‎زاده افزود: اردوهای جهادی در تقویت روحیه خودباوری، مسئولیت‎پذیری، تمرین مدیریت اسلامی، تقویت روحیه اخلاص نقش قابل توجهی دارد.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان از برپایی نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‎های گروه‎های جهادی در حاشیه همایش شکوه هجرت خبر داد.

وی در پایان گفت: دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی با عشق و علاقه ویژه با حضور در صحنه‎های مختلف، حماسه‎های ماندگار خلق می‎کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه