تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده علوم انسانی واحد علی ابادکتول

زرین نامه : از 14 دانشجوی برتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، رئیس دانشکده علوم انسانی در این مراسم، که با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد، ضمن تبریک کسب این موفقیت و بیان اینکه دانشجویان آینده سازان کشور هستند، گفت : آینده این سرزمین متعلق به نسل جوان است.
سید حسن سید رضایی با اشاره به این مطلب که پیشرفت علم و دانش در فناوری های نو از جمله مطالبات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: هیات رئیسه واحد علی آبادکتول در راستای تحقق این مهم، ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی را در برنامه دارد و آمادگی لازم جهت ایجاد زیر ساخت های مناسب برای فعالیت هر چه بیشتر و بهتر دانشجویان در عرصه های ملی و بین المللی را به عنوان چشم انداز خویش در نظر گرفته است.
وی با بیان این مطلب که تربیت نیروی انسانی متخصص فقط از طریق فراهم کردن زمینه های شکوفایی و پرورش نخبگان در دانشگاه ها میسر است، از دانشجویان خواست تا با شور و نشاط و توکل به خدا، هر روز بر علم خود بیافزایند و نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی ابادکتول را در مجامع علمی و پژوهشی بیش از بیش اعتلاء بخشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه