دستگاه‎های اجرایی مانع فساد و بی‎بندوباری شوند

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گلستان گفت: همه دستگاه‎های اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی که با ارباب رجوع سر و کار دارند باید متعهد به مقررات جامعه اسلامی و مانع فساد و بی‎بندوباری شوند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد زاهدی در جلسه کارگروه بزرگداشت عفاف و حجاب استان گلستان اظهار کرد: ارزش‎های اسلامی باید همواره رعایت شود و مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد، شهادت‎طلبی، ایثار و گذشت نباید جای خود را به ارتباطات نامشروع و چت کردن بدهد، باید همواره حرمت‎ها حفظ شود تا رابطه‎ها مخدوش نشود.

وی با تاکید بر اینکه احترام به عزت و مبانی دینی جایگاه ویژه‎ای در اسلام دارد، تصریح کرد: جامعه بسیجی که پرچم اسلام را بالا می‎برد نباید اسیر و گرفتار آسیب‎های اجتماعی با ابزارهای نوین شود.

با همدلی و همزبانی می‎توان تحریم‎ها را پشت‎سر گذاشت

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گلستان با اشاره به اینکه امنیت در جامعه یکی از مهم‌ترین موهبت‎های الهی است، افزود: امنیت مانند سلامت افراد مهم است که در صورت وجود احساس نمی‎شود و در صورت فقدان باعث سایر برخوردها و تنش‎ها می‌شود.

زاهدی با اشاره به اینکه تامین امنیت و آرامش یکی از وظایف دولت‎هاست، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‎ترین کشورهای دنیاست با وجود اینکه کشورهای اطراف ما با یک ناپایداری نسبی مواجه هستند اما ایران در امنیت کامل به سر می‎برد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی از نظر توانمندی دفاعی به مرحله‎ای رسیده که با وجود دشمنی‎ها، دشمن قدرت کوچک‌ترین تعرضی را به خاک ایران ندارد، در جنگ تحمیلی نیز دولت و ملت با وحدت کلمه، همدلی و همزبانی انقلاب اسلامی را رقم زدند، جنگ را اداره کردند و تحریم‎ها را پشت‎سر خواهند گذاشت.

دشمن تلاش کرده تا ارزش‎ها را بی‎ارزش نشان دهد

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گلستان به تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق جنگ سخت نتوانست انقلاب اسلامی را شکست دهد لذا از طریق جنگ نرم وارد شد، اکنون تهاجم فرهنگی داخل خانه‎هاست، کنترل دختر و پسر از عهده والدین خارج است و تنها چیزی که می‎تواند با دسیسه دشمن مقابله کند آگاهی، اطلاع‎رسانی و آموزش برای افزایش مهارت زندگی است.

زاهدی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده تا ارزش‎ها را بی‎ارزش نشان دهد، گفت: حجاب مترقی‎ترین مسئله در نظام اسلامی است، تهاجم فرهنگی آنقدر شدید بود که مقام معظم رهبری پای کار آمدند و موضوع ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کردند.

وی بیان داشت: شورای انقلاب فرهنگی 566 مصوبه برای 24 وزارتخانه تصویب کرد که دستگاه‎های اجرایی موظف به توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شدند که این مصوبات به صورت قانون، غیرقابل تغییر و لازم‎الاجراست.

زاهدی نقش بانوان را در نظام اسلامی پررنگ خواند و گفت: دولت اجازه نمی‎دهد به نقش بانوان در جامعه لطمه‎ای وارد شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه