مخزن 2000 متر مکعبی فاضل آباد توسط استاندار گلستان افتتاح شد

زرین نامه: در هفتمین روز از ایام دهه ی فجر انقلاب اسلامی، پروژه بهره برداری از مخزن 2000متر مکعبی آب و خط انتقال آب شهر فاضل آباد با حضور مهندس جواد قناعت استاندار گلستان، حجت الاسلام باقری و حجت الاسلام قاسی ائمه جمعه علی آباد کتول و فاضل آباد، علی اکبر کی پور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان علی آباد کتول انجام شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، مهندس هاشمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان بیان داشت: پروژه بهره برداری از مخزن 2000 متر مکعبی آب و خط انتقال آب شهر فاضل آباد با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد ریال ( 15,000,000,000) در شهر فاضل آباد انجام شده است.
وی تصریح کرد: با اجرای این مخزن و خطوط ورودی و خروجی آن شرایط تفکیک خروجی زون فراهم و یکی از نقاط ضعف شبکه آب حل خواهد شد.
هاشمی افزود: شهر فاضل آباد به لحاظ تامین به صورت سر به سر بوده و اما به لحاظ شبکه دچار نقاطی ضعفی می باشد که با افتتاح این مخزن ظرفیت تامین آب به 4000 متر مکعب می رسد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان خاطر نشان کرد: قدرت مانور و مدیریت در شبکه را سلب می نمود که با ورود این مخزن 25 درصد قابلیت مانور افزایش یافته و امکان بهره برداری از چاه به صورت 24 ساعته و ذخیره آب در شب ایجاد می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه