مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند

امام جمعه فاضل آباد گفت: در شرایط کنونی کدام رزمنده و پاسدار ما به آمریکایی‎ها پیوسته که مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام نجف علی قاسمی در خطبه‎های نماز جمعه شهر فاضل آباد و بعد از راهپیمایی روز قدس در جمع مردم ولایتمدار شهر فاضل آباد بیان کرد: امروز قدس به نمایندگی از امت اسلامی با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب مبارزه می‎کند و روز قدس حرکتی برای حمایت از امنیت کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه درگیری ظرفیت جبهه‎های جهان اسلام با یکدیگر و راه‎اندازی گروهای تروریستی از توطئه های اسرائیل در منطقه دانست و اظهار کرد: متاسفانه این موضوع همچنان در منطقه ادامه دارد و اسرائیل از این طریق توانسته به موفقیت‎های نیز دست پیدا کند.

قاسمی با بیان اینکه یهودیان بیشترین بهره را از جریان‎های تروریستی منطقه می‎برند، افزود: در این روزها 6 هزار سند لو رفته از جنایات صهیونیست در ویکی لیکس فاش شده و این وبگاه ادعا کرده که نیم میلیون سند دیگر از جنایات صهیونیست را افشاء خواهد کرد.

امام جمعه فاضل آباد ادامه داد: در این اسناد کمک 250 میلیون دلار عربستان برای آشوب بر علیه انقلاب اسلامی یمن، حمایت کشورهای ترکیه، قطر و عربستان در سه سال پیش از آشوبهای کشور سوریه و توطئه بر علیه ایران از سوی کشور عربستان به چشم می‎خورد.

افشاء حمایت مالی عربستان از فرزندان اصلاح طلب‎ها برای ادامه تحصیل

قاسمی به افشاء کمک مالی عربستان به اصلاح طلبان ایران اشاره کرد و گفت: در این اسناد منتشر شده فرزندان اصلاج طلب‎ها از سوی کشور عربستان در دانشگاه انگلستان مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از مقامات آمریکایی می‎گوید «16 هزار تروریست از بیش از 90 کشور در سوریه وجود دارد و یکی از اهداف اصلی آنها امنیت اسرائیل است، اذعان داشت: بیداری اسلامی و مقاومت مردم منطقه باعث شده استکبار به هیچ یک از اهداف خود در منطقه نرسد.

امام جمعه فاضل آباد همچنین با اشاره به مقاومت مردم یمن تصریح کرد: عربستان به واسطه پوتین رئیس جمهور روسیه به دنبال آتش بس و پا درمیانی جمهوری اسلامی ایران است.

قاسمی با بیان اینکه پیروزی‎ها و دستاوردهای مقاومت یمن در حمله 110 روز عربستان سانسور رسانه‎ای می‎شود، بیان کرد: هفته قبل روزنامه واشنگتن پست بیان داشت که 98 پایگاه نظامی عربستان به طور کامل منهدم شده ،76 پایگاه مورد حمله قرار گرفته و در این حملات 36 خلبان، 39 افسر، 326 نظامی و 22 ژنرال از جمله فرمانده هوایی عربستان کشته شده‎اند.

آل سعود هم ریشه آل یهود است

وی آل سعود را هم ریشه آل یهود دانست و گفت: متاسفانه در کشور ما که الگوی همه امت‎های اسلامی است صحبت از صلح و سازش با آمریکا در تفکر مسئولان مطرح است و رئیس جمهور در ضیافت با استانداران می‎گوید« شرایط کنونی کشور مثل دوران امام حسن است و صلح امام حسن(ع) الگویی برای این دوران نظام جمهوری اسلامی است چرا که اکثریت مردم در دوران اما حسن(ع) صلح می‎خواستند و جایگاه امامت نتوانست چیزی بر مردم اعمال کند.

امام جمعه فاضل آباد با بیان اینکه همه ما می‎دانیم صلح امام حسن(ع) عاقلانه‎ترین و شجاعانه‎ترین تصمیم در آن دوران بود، تاکید کرد: سرداران امام مجتبی(ع) بی‎بصیرت بودند و مردم تحلیل درست سیاسی نداشتند و این امر باعث شد امام حسن(ع) به صلح تن دهد.

قاسمی به بصیرت و بیداری مردم ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران در سختی‎ها روزه می‎گرفتند و در تلخترین حوادث و هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند و همواره پشتیبان این نظام بودند.

وی متذکر شد: در شرایط کنونی کدام رزمنده و پاسدار ما با آمریکایی‎ها پیوسته و آیا مردم ما از دفاع از رهبری و نظام خسته شدند که مسئولان این دوران را با دوران امام حسن مجتبی(ع) مقایسه می‎کنید.

مسئولان برای توجیه، خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند

امام جمعه شهر فاضل آباد عنوان کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران عاشق اسلام هستند و چرا مسئولان برای توجیه کارهایشان، خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند و چرا می‎گوید صلح خواسته مردم است و متن تفاهم نامه ژنو و لوزان چرا باید با متن صلح امام حسن(ع) مقایسه شود.

قاسمی با بیان اینکه یک تحلیلگر آمریکایی می‎گوید «تمام تاریخ آمریکا با جنایت ،خباثت و عهد شکنی عجین شده است»، بیان کرد: امروز جاهلیت مدرن بر پایه دشمنی حاکمیت خدا قرار دارد و کسانی که خود را ارباب جهان می‎دانند مخالف حاکمیت اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان آمریکایی اذعان دارند که با افزایش فشار ایران تسلیم نمی‎شود چرا که ملت ایران هشت سال جنگ را گذراند و در دوران تحریم‎ها شمار سانتریفیوژ خود را از چند صد به 20 هزار عدد ارتقاء دادند.

امام جمعه شهر فاضل آباد با بیان اینکه در شب گذشته در مذاکرات آمریکایی‎ها همه قول‎های خود را منکر شدند، گفت: در بسته سر بسته توافق چه ارمغانی بدست خواهد آمد که در قبال آن صنایع هسته ای خود را لغو می‎کنیم؟

قاسمی با بیان اینکه به سازمان جهانی خود پرورش می‎دهند تروریست است، ادامه داد: آن چیزی که باعث پیروزی امت اسلامی می‎شود حمایت از فلسطین، روز قدس و روز بیداری امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: روز قدس روز صف بندی حق و باطل و روز سنجش این دو معیار است و می‎توان این روز را روز دفاع از مظلوم، ظلم ستیزی و روز حفظ امنیت کشورهایی که از قدس دفاع می‎کنند، دانست.

عده‎ای در داخل به دنبال تضعیف روز قدس هستند

وی با بیان اینکه برخی در داخل با زرنگی شیطنت می‎کنند و شعار« نه غزه نه لبنان سر »می‎دهند، عنوان کرد: عده‎ای در داخل به دنبال تضعیف روز قدس هستند و با چنین شعاری غیر محوری شدن این روز را دنبال می‎کنند.

امام جمعه شهر فاضل آباد خاطر نشان کرد: مقاومت مردم فلسطین از انقلاب اسلامی ما الگو گرفته و این مهم باعث پیروزی فلسطین و زمین گیر شدن اسرائیل شده است.

قاسمی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل مصونیت خود را در خطر دید، بیان کرد: اگر چه اسرائیل از حمایت کشورهای غرب و مزدور برخوردار بود اما موقعیت را برای خود خطرناک دید و بر این اساس دست به اشغال تدریجی قدس زدند.

وی با بیان اینکه اشغال یک باره قدس برای اسرائیل بار سیاسی و اجتماعی داشت، گفت: اسرائیل همانند شیطان به تدریج با شهرک سازی ،کوچاندن عرب‎ها از بیت المقدس و اسکان یهودیان دست به اشغال قدس زد.

امام جمعه شهر فاضل آباد با بیان اینکه درگیری ظرفیت جبهه‎های جهان اسلام با یکدیگر و راه‎اندازی گروهای تروریستی از دیگر اقدامات اسرائیل در منطقه است، گفت: متاسفانه این موضوع همچنان در منطقه ادامه دارد و اسرائیل از این طریق توانسته به موفقیت‎های نیز دست پیدا کند.

قاسمی بیان داشت: خانم کلینتون در کتاب خود نوشته «از گروهای تکفیری برای اهداف خود بهره‎برداری می‎کنیم» و وقتی استکبار دید که اسرائیل سراشیبی سقوط قرار دارند نقشه خطرناک باز تولید وهابیت در قالب گروهای تروریستی از جمله القاعده را طراحی کرد تا هم از پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کند و حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی در منطقه به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه