حمایت قاطع مردم و بسیجیان از امام جمعه فاضل آباد+ تصاویر

جمعی از نمازگزاران و بسیجیان بخش کمالان پس از اقامه نماز جمعه این هفته فاضل آباد، با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه این شهر، حمایت همه جانبه خود را از ایشان و مواضع انقلابی اش اعلام کردند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با روز قدس همزمان بود، بر دفاع از مظلوم توسط ایران اسلامی تاکید کرد و آن را آرمان بلند انقلاب اسلامی خواند.

وی در ادامه به حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کرد و گفت: باید بر خطوط قرمز نظام اسلامی پافشاری کرد و عقب نشینی ننمود.

امام جمعه فاضل آباد در ادامه با انتقاد از قسمتی از بیانات رییس جمهور در ضیافت افطاری استانداران که به صلح امام حسن علیه السلام و تشابه آن با این زمان اشاره کرده و گفت: در شرایط کنونی کدام رزمنده و پاسدار ما به آمریکایی‎ها پیوسته که برخی مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند؟

قاسمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین به جایگاه امامت جمعه توسط عده ای دگراندیش و فعال در فضای رسانه ای و مجازی شهرستان، گفت: اگر این نوع رفتارها بار دیگر تکرار شود، دیگر گذشت نخواهد کرد و قطعاً نهادهای امنیتی باید برخورد کنند.

مردم و بسیجیان بخش کمالان نیز در حمایت از مواضع روشن و انقلابی امام جمعه شهر فاضل آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در دفتر ایشان حاضر شدند.

آن ها همچنین جسارت و توهین عده ای از فعالان برخی سایت های خبری به جایگاه امام جمعه را محکوم و خواستار برخورد جدی مسئولین امر با این افراد دگراندیش شدند.

emamfaa 2.jpg - 67.72 کیلو بایت

لینک مرتبط:

مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند

ترک نماز جمعه فاضل آباد توسط معاون فرماندار علی آبادکتول

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه