کشته شدن 5000 سوری در اثر حملات تروریستی در ماه رمضان/ 224 کودک و 178 زن به شهادت رسیدند

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که طی ماه رمضان، حدود 5000 تن در درگیری‌های سوریه و حملات داعش کشته شدند.

به گزارش زرین نامه؛ طی ماه رمضان گذشته بسیاری از مسلمانان منطقه شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

رهبری در سخنان امروز خود نیز تصریح کردند که متاسفانه دست‌های نامبارکی ماه مبارک را برای بسیاری از مردم منطقه تلخ کرد. دریمن ، در بحرین ، در فلسطین ،‌در سوریه ، بسیاری از مردم مسلمان مومن به خاطر سیه‌کاری‌های دشمنان روزهای سختی را گذراندند.

در حالی که جنگ و خونریزی در ماه مبارک رمضان در دین اسلام مجاز شمرده نشده است، گروهک تروریستی داعش که ادعا می کند به دنبال تشکیل دولت اسلامی در منطقه است با زیر پا قرار دادن این امر مهم تنها در سوریه بیش از 5000 نفر را به شهادت رسانده است.

از این میان دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که 5 هزار و 26 تن طی ماه رمضان در شهرهای سوریه کشته شده‌اند که حدود 1220 تن غیرنظامی هستند و از جمله آنها 224 کودک و 178 زن می‌باشند.

به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این 5000 تن طی حملات میان ارتش و تروریست‌ها و حملات داعش و جبهه تروریستی النصره و دیگر مخالفان و یا در اثر کمبود مواد غذایی جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که حملات داعش و درگیری‌ها میان مخالفان مسلح در سوریه همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است حملات «ائتلاف ضد داعش» نیز مانع از پیشروی گروه تروریستی داعش و حملات این گروه علیه غیرنظامیان بی‌گناه در سوریه نشده است.

این موضوع تنها گوشه ای از جنایاتی است که به اسم اسلام از طرف دست پروردگان آمریکا در کشورهای مسلمان و ملت های مظلوم منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه