غرب تسلیم خطوط قرمز ایران شد

یکی از روحانیون علی آبادکتول گفت: رعايت خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبري در جريان توافقات هسته ای، نهایتاً غرب را تسلیم ایران کرد.

حجت الاسلام موسی الرضا میر در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری دائماً تاکید می کنند، توافقات باید در مسیر قانونی خود طی شود به این دلیل است که تاکنون نقض قوانین و بدعهدی های زیادی در کارنامه امریکا ثبت شده و این مساله تقریباً اعتماد به آن دولت را غیر ممکن می سازد.

وی وحدت برای حفظ منافع مشترک را رمز پیروزی ایران اسلامی در مواجه با قدرت های استکباری دانست و با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: نبايد قضايای هسته‌ای زمينه‌ساز دو دستگي در کشور شود که این نوع اختلافات بین مسلمانان، تفرقه ای تحمیلی است که از مکر و حیله دشمنان انقلاب اسلامی سرچشمه می گیرد.

میر با بیان اینکه غرب بیشتر به توافق هسته ای با ایران احتیاج داشت، تصریح کرد: غرب و در رأس آن آمريکا نمي‌خواهد منافع اسرائيل در منطقه با خطر مواجه شود چرا که منافع اسرائيل را جزيي از منافع خود مي‌دانند. 

این روحانی علی آبادی از زحمات تیم مذاکره کننده کشورمان قدردانی کرد و گفت: در مذاکرات سخت هسته ای، ايران اسلامی با سربلندی توانست به آمريکا و ديگر کشورهای غربي بفهماند که نمی توان با جنگ به همه دنيا دست يافت و آن را اداره کرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه