اعزام دانشجویان جهادگر علی آبادی به مناطق محروم+تصاویر

مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول از افتتاحیه اردوهای جهادی قرارگاه سردار شهید غلامحسین رحمانی خبر داد و گفت: 70 دانشجوی جهادگر علی آبادکتول در راستای اشتغال زایی و توانمندی خانواده های روستایی به 5 روستای روستای این شهرستان اعزام شدند.

مصطفی فندرسکی امروز در حاشیه اعزام دانشجویان جهادگر به روستاهای علی آبادکتول در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: این گروه ها متشکل از 4 گروه دانشگاه آزاد اسلامی و یک گروه دانشگاه علمی و کاربردی هستند که به مدت 10 روز به روستاهای ماهستان، میانکاله، سلمان فارسی، نصرکان و باقرآباد این شهرستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: خواهران دانشجو در این اردوها به برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت فرهنگی، دینی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی خانواده های روستایی به فعالیت می پردازند.

فندرسکی با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: تبدیل اقتصاد ایران اسلامی به یک اقتصاد پویا، مقاوم، مستحکم و آسیب ناپذیر در برابر فشارهای خارجی، از ضروریات قطعی جامعه در شرایط کنونی کشور است که دانشجویان جهادگر نقش بسزایی در تحقق این مهم دارند.

فندرسکی افزود: دانشجویان در این اردوها علاوه بر خودباوری، زمینه را برای رشد و پویایی مناطق محروم فراهم می کنند تا روستاییان با بهره گیری از این آموزش ها و استفاده از منابع خدادادی و دردسترس خود، رشد بهتر و بیشتر جامعه روستایی را رقم زنند.

مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در روستاها و مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

برای مشاهده تصاویر اعزام اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه