دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با خانواده شهدا

زرین نامه: همزمان با سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، هیات رئیسه دانشگاه ازاد اسلامی واحد علی آبادکتول با خانواده سه تن از شهدای انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، همزمان با طلیعه سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب؛ دکتر علیرضا لادن مقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول به همراه اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی با خانواده های شهیدان سید اسماعیل حسینی، محمد مهدوی و عباس زنگانه دیدار و با تقدیم هدایایی از خانواده های این شهدای گرانقدر قدردانی کردند.
در این دیدار صمیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با بیان این مطلب که حضور در جمع خانواده معزز شهدا موجب شادابی روح می گردد، رسیدگی به امور این عزیزان را افتخاری بزرگ دانست که می بایست با عشق به خدمتگزاری انجام شود.
دکتر علیرضا لادن مقدم با اشاره به این مطلب که خدمت به خانواده شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است که همیشه مورد تاکید دکتر فرهاد دانشجو بوده است گفت: خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان، فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه اشاعه خواهد داد.
گفتنی است در این دیدار پدر شهید عباس زنگانه و برادران شهیدان سید اسماعیل حسینی و محمد مهدوی به بیان خاطراتی از این عزیزان و نقش حیاتی آنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در طاغوت پرداختند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه