اعتصاب پرستاران بیمارستان 5 آذر گرگان نسبت به توزیع نامناسب عواید طرح تحول سلامت

صبح امروز پنجشنبه تعدادی از پرستاران بیمارستان 5 آذر گرگان به دلیل بی توجهی مدیران نسبت به پرداخت نامناسب مبتنی بر عملکرد طرح تحول سلامت اعتصاب کردند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ این اعتصاب که صبح امروز پنجشنبه 8 مرداد ماه 94 روی داد که بر اساس آن، جلسه پرسش و پاسخی بین دکتر زارع مدیر بیمارستان ، خلیلی رئیس حسابداری و میراحمدی رئیس خدمات پرستاری بیمارستان 5 آذر گرگان برگزار می شود.

اما پرستاران در ادامه از صحبتها و وعده های داده شده راضی نشده و به نشانه اعتراض در محوطه بیمارستان 5 آذر دست به اعتصاب زدند.

گفته می شود که اعتصاب خاتمه یافته اما برخی منابع خبری اعلام کردند که تعدادی از پرستاران همچنان در محوطه هستند تا جواب قانع کننده ای دریافت کنند.

همچنین اعلام شده حدود 40 تا 50 پرستار این بیمارستان ، با همکاری مسئولین بیمارستان به سالن جلسات هدایت شدند تا صحبت های بعدی در این مکان صورت بگیرد.

پرستاران به این موضوع اعتراض دارند که چرا عواید طرح تحول سلامت که مبتنی بر عملکرد آنهاست و باید به آنها برسد ناچیز است در حالیکه در برخی شهرهای دیگر ، پرستاران حتی تا دومیلیون تومان هم گرفته اند.

اما این مبلغ برای پرستاران بیمارستان 5 آذر که بعضا بیش از 12 سال سابقه کار دارند، بین 200 تا 300 هزار تومان بوده که آن هم برای شش ماه می باشد لذا پرستاران به دنبال علل توزیع نامناسب این هزینه ها می باشند.

در حال حاضر خبرنگار گلستان ما برای پیگیری بیشتر در این خصوص به بیمارستان 5 آذر گرگان مراجعه کرده که گفته اند باید با هماهنگی حراست اجازه ورود بدهیم و نهایتا بدون اینکه موفق به داخل رفتن شود، به محل کار خود بازگشت که جا داشت مدیریت بیمارستان با خبرنگاران رابطه بهتری داشته باشد چرا که خبرنگاران نیز برای حل مشکلات فعالیت می کنند.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه