حضور با نشاط مردم استکبار را خوار می کند

زرین نامه: معاون سیاسی امنیتی استاندر گلستان گفت: امسال با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا قرار داریم، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید پر شور و چشمگیر باشد.

به گزارش زرین نامه، علیرضا جمشیدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در حاشیه مراسم متمرکز عطر افشانی گلزار شهدای امامزاده روشن آباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ظهور و بلوغ رسیده و اینک ما در سی و چهارمین سالگرد این انقلاب بزرگ قرار داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و دین اسلام استخراج شد و علت دوام و قوام آن هم تا به امروز ماهیت دینی و مردمی بودن آن است. در این سه دهه از انقلاب این مردم بودند که همواره در صحنه های مختلف حضور داشتند و حمایت خود را از انقلاب اعلام نمودند.

جمشیدی با اشاره به راهپیمایی (22 بهمن)، تصریح کرد: در حالی به استقبال راهپیمایی 22 بهمن می رویم که سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را با فرازها و فرودهای بسیار پیموده ایم. از طرفی دو انتخابات فوق العاده مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری یازدهم و دوره چهارم شوراهای شهر و روستا را در پیش رو داریم.

وی ادامه داد: اهمیت این نکته می رساند که حضور مردم باید چشمگیر باشد تا پیامی باشد برای دشمنان و استکبار که این ملت هنوز هم پیرو مکتب اسلام و ولایت امر خود هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: چشم همه دنیا و مستکبران به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است و اگر حضور مردم ولایتمدار پرشور باشد قطعا برنامه ریزی های دشمنان را بهم خواهد ریخت.

وی اظهارداشت: از طرفی بیداری اسلامی در منطقه چشم امیدش به ایران اسلامی است و با توجه به تبلیغات مسمومی که در این کشورها شده مبنی بر اینکه ایران را الگوی خود قرار ندهید، لازم است که مردم با حضور حداکثری خود بیم افرین برای دشمنا و مستکبران و الهام بخش و نشاط آفرین برای کشورهای اسلامی منطقه باشند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه