رونمایی از نرم افزار و کتاب ۶ دوره جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رونمایی نرم افزار پویانمایی ۶ دوره در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: این مراسم در ۲۵ مرداد سال جاری در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: محتوای این نرم افزار آثار راه یافته به جشنواره پویانمایی امام رضا(علیه السلام) در طول 6 دوره است.

وی با بیان اینکه نرم افزار 6 دوره پویانمایی به عبارتی بانک فیلم انیمیشین های راه یافته به جشنواره است، افزود: علاوه بر این نرم افزار کتاب فیلمنامه پویا نمایی 6 دوره جشنواره هم که تولید شده در این جشنواره رونمایی می شود.

حجت الاسلام فضیلت هدف از تهیه نرم افزار 6دوره پویا نمایی را آسیب شناسی آثار دانست و تصریح کرد: با این روند می توان سیر صعودی و تکاملی جشنواره را شناسایی و به همگان معرفی کرد.

وی معرفی الگویی برای تولید آثار به تولید کنندگان در جشنواره رضوی را ز دیگر اهداف تهیه نرم افزار 6 دوره پویا نمایی اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رونمایی از قرآن دست نویس در مراسم اختتامیه جشنواره پویا نمایی را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن قابلیت های هنری در راستای معرفی این کتاب آسمانی به جامعه و به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر بود.

وی با بیان اینکه کتابت قرآن در قالب خوشنویسی از ملاحت خاصی برخوردار می شود، افزود: به عبارتی سعی شد از جاذبه های هنری برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

حجت الاسلام فضیلت اظهارداشت: در مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی از تمبر جشنواره توسط مسئولان کشوری برای هفتمین سال پیاپی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/م