حضور 29 ورزشکار جانباز و معلول گلستانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان گفت: 29 ورزشکار جانباز و معلول استان گلستان در جشنواره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان کشور قهرمانی جوانان کشور در 20 تا 25 در مشهد شرکت خواهند کرد.

به گزارش زرین نامه؛ لیلا نعیم‎آبادی در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: این تعداد ورزشکار جانباز و معلول استان گلستان در قالب تیم هفت نفره فوتبال، تیم والیبال نشسته آقایان و بانوان و تیم دوومیدانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‎شود، تصریح کرد: هر پنج تیم اعزام شده از استان گلستان از دوم ماه مبارک رمضان در اردوی آماده‎سازی حضور دارند.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان و نیروی موظفی فدراسیون در این استان گفت: تیم‎های والیبال نشسته و تیم دوومیدانی در شهرستان گنبدکاووس و تیم تنیس رومیزی آقایان و بانوان در شهر گرگان اردوی آمادگی بر پا کردند.

نعیم‎آبادی خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران جانباز و معلول استان گلستان به دلیل اینکه جوان و در گروه سنی زیر 25 سال هستند، برای نخستین بار در چنین مسابقات و در چنین سطحی حضور دارند.

وی سطح آمادگی تیم‎های جانبازان و معلولان والیبال نشسته و فوتبال را بسیار خوب دانست و خاطرنشان کرد: تیم تنیس رومیز آقایان و بانوان برای نخستین بار در چنین مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا خواهد کرد برای همین در این رشته به دنبال قهرمانی نیستیم بلکه فقط به دنبال کسب تجربه و آشنایی جوانان این رشته با مسابقات کشور هستیم.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان اظهار امیدواری کرد که تیم اعزامی جانبازان و معلولان استان گلستان با دست پر از مسابقات قهرمانی جوانان کشور برگردد.

نعیم‎آبادی ادامه داد: مدیرکل تربیت‌بدنی استان گلستان با توجه به نگاه مثبتی که به توسعه ورزش جانبازان و معلولان دارند، امیدواریم حمایت مادی و معنوی از این تیم داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین از مدیرکل بهزیستی استان گلستان با توجه به اینکه ورزشکاران اعزامی این استان جامعه هدف این اداره‌کل هستند، انتظار و امید داریم در این اعزام حمایت لازم را به عمل آورند.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان افزود: ضمن تشکر از محمد جهانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان که همچون گذشته یاور تیم‎های جانبازان و معلولان بودند در این اعزام نیز بیشترین سهم را در کمک‎ها و حمایت‎های مادی و معنوی داشته‎اند.

نعیم‎آبادی یادآور شد: ورزشکاران معلول و جانباز استان گلستان استعدادهای زیادی خصوصا در رشته والیبال نشسته که عنوان‎های قهرمانی کشور، آسیایی و بین‎المللی را دارا هستند، دارند.

وی افزود: هم اکنون پنج نفر از ورزشکاران معلول و جانباز استان گلستان در رشته والیبال نشسته به عضویت تیم ملی انتخاب شدند.

نعیم‎آبادی گفت: همچنین با توجه به اینکه در رشته تنیس روی‎میز و دوومیدانی این هیئت، با یک اقدام ریشه‎ای اقدام به شناسایی جوانان کم سن و سال و ارائه آموزش‎های متنوعی که از ابتدای سال برنامه‎ریزی شده است، انتظار داریم در رشته‎های تنیس روی‎میز و دوومیدانی در این مسابقات عنوان‎های بهتر و بیشتری را کسب کنند.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان خاطرنشان کرد: در تقویت و ارتقای این رشته‎ها در 16 خردادماه سال جاری یک دوره کلاس‎بندی پزشکی برای شناسایی استعدادهای رشته‎های تنیس روی‎میز و دوومیدانی در بخش جوانان و نوجوانان به تعداد 70 نفر با حضور دکتر محمد میرزاحسینی پزشک مورد تایید فدراسیون جانبازان و معلولان کشور برگزار شد.

نعیم‎آبادی افزود: این دوره برگزار شده از سوی هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان گلستان با همکاری فدراسیون که بسیار اقدام اثرگذار و خوب برای پیشرفت این رشته بوده است.

وی تاکید کرد: در تاریخ هشتم مردادماه سال جاری اعزام تیم باشگاهی دوومیدانی به مسابقات قهرمانی کشور که در تهران برگزار می‎شود چهار ورزشکار دوومیدانی هیئت جانبازان و معلولان از این استان اعزام خواهند شد با توجه به تمرینات آماده‎‎سازی انتظار کسب مدال‎های اول تا سوم را داریم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه