پایگاه استعدادیابی علی آبادکتول مأمن استعدادهای کاراته گلستان

سرمربی تیم کاراته پایگاه استعدادیابی بسیج علی آباد کتول گفت: تنها پایگاه استعداد یابی کاراته بسیج در گلستان میزبان با بیش از 8 سال فعالیت میزبان استعدادهای کاراته این استان است.

رحمت نظری در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: وجود جوانان علاقه مند و مستعد کاراته در علی آبادکتول موجب شد پایگاه استعداد یابی کاراته بسیج شهرستان را در سال 86 راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به پیکربندی و آغاز کار این پایگاه در سال 86 اظهار کرد: سازمان بسیج ورزشکاران کشور در شهریور ماه سال 90 این پایگاه استعدادیابی را ابتدا در استان و بعد در شهرستان علی آباد کتول به ثبت رساند و پایگاه دارای شناسنامه شد.

نظری تصریح کرد: پایگاه استعداد یابی کاراته این شهرستان هفتمین پایگاه استعداد یابی کاراته کشور و تنها پایگاه استعدادیابی در گلستان است.

وی با اشاره به گسترش استانی فعالیت های این پایگاه تصریح کرد: این پایگاه تنها مختص جوانان با استعداد علی آبادکتول نیست، بلکه در سطح استان استعداد یابی می کند. به این صورت که کاراته کاران در باشگاه های شهر خود فعالیت می کنند اما از آن ها برای شرکت در مسابقات دعوت می شود.

نظری با اشاره به عضویت 40 ورزشکار در این پایگاه استعدادیابی اذعان داشت: در این پایگاه استعدادیابی ورزشکاران با استعداد و صاحب مقامی در سطح بین المللی، آسیایی و کشوری از جمله ایمان برزعلی و مقداد ماهری در سطح آسیا و جهان، دانیال کشیر قهرمان جهان در هندوستان، محمد حسین پور قهرمان آسیا در هنگ کنگ و رضا تجری فنی ترین کاراته کا سطح کشور فعالیت می کنند.

سرمربی تیم کاراته پایگاه استعدادیابی بسیج درباره مسابقات آینده این پایگاه عنوان کرد: مسابقات جام رمضان شهرستان را با کسب رتبه اول پشت سر گذاشتیم و شهریور ماه سال جاری نیز مسابقات انتخابی تیم ملی شیتوکای در اصفهان را پیش رو داریم.

نظری یادآور شد: تنها سالن اختصاصی رزمی گلستان، در علی آباد کتول است که همه ی شهرستان های استان می توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود: از طرف سازمان بسیج ورزشکاران کشور حمایت های لازم از نظر مکان و تجهیزات ورزشی انجاکم شده و مشکل خاصی نداریم اما مسئولین در صورت امکان، تجهیزات ورزشی بیشتری در اختیارمان قرار دهند.

سرمربی تیم کاراته تنها پایگاه استعدادیابی بسیج گلستان در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه در بین ورزشکاران این پایگاه، نخبگانی در زمینه علمی نیز حضور دارند و تیم بزرگسالان پایگاه ما جزو گروه ذوالفقار بسیج است، از مسئولین انتظار داریم در زمینه تحصیلی، اشتغال، معرفی به تیم ملی و غیره از این ورزشکاران حمایت همه جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه