دیدار انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان با آیت الله شاهرودی+ تصویر

اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان به مناسبت روز خبرنگار با آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش زرین نامه؛ دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان در این دیدار که امروز انجام شد، با اشاره به اهداف تشکیل این انجمن و ارائه گزارشی از فعالیت های آن، گفت: انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان بدون رویکرد سیاسی فعالیت می کند و تنها به دنبال مطالبات صنفی همکاران خود است.

غلامرضا ولی پور نقش خبرنگاران در جامعه را بسیار موثر توصیف کرد و اذعان داشت: خبرنگاران در گرما و سرما و در هر جا و هر مکانی در راستای تکالیف حرفه ای خویش حضور می یابند و همواره در عرصه اطلاع رسانی نقش آفرین هستند.

وی تصریح کرد: باید کرامت اخلاقی، انسانی و حرفه ای خبرنگاران تامین و نظام حقوقی و قانونی حمایت از آن ها از طریق تشکل های صنفی مدون شود.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نیز در دیدار با اعضای هیئت مدیره این انجمن گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل مقدس است که می تواند در عرصه ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی، احقاق حق مظلومان، اطلاع رسانی فعالیت مسئولان و بیان مشکلات مردم فعالیت کند.

وی با بیان با اشاره به اینکه در شغل خبرنگاری زمینه رضایت خداوند متعال بیشتر وجود دارد، اظهار کرد: خبرنگاران ایران اسلامی علیرغم درآمد ناچیز در راستای اهداف نظام تلاش می کنند و در این راه با آسیب ها و حوادث زیادی اعم از تهدید، درگیری و حتی از دست دادن جان خود برای تهیه برخی گزارشات و اخبار مواجه هستند.

شاهرودی در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران با داشتن قلم و حرفه ی مقدس خود تلاش کنند در مسیر اسلام گام بردارند تا از خیر معنوی و اخروی شغل خود بهره مند شوند.

 

senfi 2.jpg - 48.49 کیلو بایت

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه