هنر فعالیت فرهنگی زودبازه و تاثیرگذاری است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن قدردانی از برگزاری ۶ دوره جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان، گفت: هنر، فعالیت فرهنگی زودبازه و تاثیرگذاری است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد گفت: از آنجایی که امام رضا (ع) و ائمه برای ما الگو هستند و راه و رسم زندگی ما بر مبنای ائمه اطهار قرارگرفته، نیاز است تا از آنها در همه بخش های زندگی از جمله در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی پیروی کنیم.

وی اجرای جشنواره هایی مشابه پویانمایی را ابزاری برای محتوابخشی به آثار هنری و اجرایی شدن آن دانست و تصریح کرد: جشنواره پویا نمایی رضوی به نوعی در حال انتقال فرهنگ و مفهوم فرهنگی اندیشه امام رضا(ع) است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان کار پویانمایی را به دلیل موضوعیت رضوی، علوی و نبوی حساس و دارای ظرافت ارزیابی کرد و گفت: انتظار دارم که چون کار متصل به خاندان عصمت و طهارت است از دقت و کیفیت بیشتری برخوردار باشد تا پیام وسیعتری داشته و از هرآنچه که صدمه و لطمه حساب می شود به شدت پرهیز شود.

وی با بیان این نکته که زندگی ائمه سال هاست که الگو برای مسلمانان جهان بوده، افزود: این حوزه یک بعدی نیست زندگی امام رضا (ع) و سایر ائمه ابعادی دارد که در پویانمایی و یا فیلم ساز های باید با دید وسیعی به آن پرداخته شود تا حداکثر استفاده به عمل آید.

گفتنی است هفتمین جشنواره پویا نمایی رضوی شهریور ماه به میزبانی استان گلستان برگزار می شود./مهر

انتهای پیام/م