ظرفیت های شهری زمینه ای برای حضور جوانان

رئیس شورای استان گلستان گفت: ظرفیت های شهری زمینه خوبی برای حضور و مشارکت جوانان است که در این زمینه هرچه مدیران استان از نظرات این قشر بیشتر استفاده کنند اهداف تعریف شده زودتر به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش زرین نامه؛ ایوب هلاکو، رئیس شورای استان گلستان، در نشست هم اندیشی جوان و ارتقای خدمات مدیریت شهری گفت: شهرداری ها به عنوان یک سازمان و نهاد غیر دولتی وظایفی برعهده دارند و به جهت نوع وظیفه که تعریف شده است نیازمند است در حوزه مشاوره از نظریات و تجربیات نخبگان استفاده کند.

وی افزود: ظرفیت های شهری زمینه خوبی برای حضور و مشارکت جوانان است کهدر این زمینه هرچه مدیران استان از نظرات این قشر بیشتر استفاده کنند اهداف تعریف شده زودتر به نتیجه خواهد رسید.

هلاکو اظهارداشت: باید توجه داشت برای برخورداری از این مزیت های مهم از اراده قوی برخوردار باشیم.

وی داشتن روحیه سرکش، اعتراض به وضع موجود و داشتن روحیه اقتصادی را از روحیات یک جوان دانست و تصریح کرد: باید به این روحیات توجه داشته باشیم چرا که اگر جنس جوان را نشناسیم و نسبت به آن آگاهی نداشته باشم در کارها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استان گلستان گفت: مشارکت جوان در مدیریت شهری باعث ارائه ایده های خلاقانه و افزایش راندمان کاری می شود که در حال حاضر بسیاری از طرح هایی که در دستگاه های اجرایی به مرحله اجرا رسیده به کمک جوانان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مشاوران، جوانان و نخبگان باید مواردی که مورد غفلت مدیران شهری قرار گرفته است را تذکر دهند.

هلاکو افزود: تداوم و استمرار بین مدیران شهری و جوانان راهگشای بسیاری از مشکلات شهری است باید توجه کرد و باید کمیته های تخصصی و کاربردی تشکیل شود.

وی اظهارداشت: مطالبات نیازها و خواسته های جوانان باید توسط خودشان شناسایی شود.

رئیس شورای استان گلستان تصریح کرد: برای مدیریت شهری نمی توان پشت درهای بسته مطالبات را تصمیم گیری کرد و برای رسیدن به وضع مطلوب باید یک دغدغه به وضع موجد داشته باشیم./شبستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه