۳۹ درصد از جمعیت استان گلستان را جوانان تشکیل می دهند

مشاور امور جوان استاندار گلستان گفت: توجه به اینکه ۳۹ درصد از جمعیت استان گلستان را جوانان تشکیل می دهند می طلبد تا توجه ویژه ای به این قشر صورت گیرد و همکاری ها لازم تداوم پیدا کند.

به گزارش زرین نامه؛ علی نصیبی، مشاور امور جوان استاندار گلستان، در نشست هم اندیشی جوان و ارتقای خدمات مدیریت شهری گفت: ایجاد زمینه و بستر لازم برای استفاده مدیران از اندیشه های جوانان و صاحب نظر یکی از وظایف مشاور جوان است.

وی افزود: پویایی سیستم، افزایش مشارکت اجتماعی و توانمندسازی و پرورش مدیران جوان یکی از اهداف برگزاری این گونه نشست ها است که باید توجه ویژه ای در این خصوص صورت گیرد.

نصیبی ایجاد زمینه لازم جهت ارتقای خدمات شهری و تعامل بیش از پیش جوانان با شهرداری ها و شوراها را یکی دیگر از اهداف این نشست اعلام کرد و اظهارداشت: امید است با اینگونه نشست ها بتوانیم خروجی های خوبی را در زمینه مدیریت شهری رقم زنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 39 درصد از جمعیت استان گلستان را جوانان تشکیل می دهند می طلبد تا توجه ویژه ای به این قشر صورت گیرد و همکاری ها لازم تداوم پیدا کند.

مشاور امور جوان استاندار گلستان گفت: نیروی انسانی یکی از ابعاد توسعه است که اگر از نیرو تحول گرا برخوردار باشیم شاهد پیشرفت بسیاری در سطح شهری خود خواهیم بود.

وی افزود: باید زمینه مشارکت جوانان فعال غیر دولتی که می توانند در فرداهای شهر و دیار خود بسیار نقش آفرین باشند فراهم شود.

نصیبی با اشاره به تعریف مدیریت، اظهارداشت: امروز مدیری توانمند خواهد بود که بتواند 10 مدیر دیگر را برای فردا در کنار خود تربیت کند./شبستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه