میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی گلستان از شهید غواص خط‌شکن

معاون نیروی انسانی رئیس‌پلیس گلستان از میزبانی ستاد پلیس گلستان از یکی از 13 شهید غواص خط‌شکن این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمد قربان‌نژاد در حاشیه برگزاری مراسم وداع استانی با 13 شهید غواص خط‌شکن استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پس از سال‌ها پیگیری و شور و اشتیاق کارکنان فرماندهی انتظامی استان گلستان برای میزبانی از یک شهید در ستاد فرماندهی انتظامی استان، در نظر است یکی از این 13 شهید، روز دوشنبه در ستاد پلیس گلستان به خاک سپرده شود.

وی ادامه داد: در این راستا، دوشنبه (19 مردادماه جاری) پس از پایان مراسم تشییع استانی شهداء که ساعت 9 و 30 دقیقه از مقابل بهداری سپاه نینوا واقع در خیابان پاسداران شهرستان گرگان برگزار می‎شود، یکی از این 13 شهید، برای برگزاری مراسم تدفین به ستاد فرماندهی انتظامی استان منتقل خواهد شد.

معاون نیروی انسانی رئیس‌پلیس گلستان خاطرنشان کرد: قبل از مراسم تدفین، این شهید از مقابل دانشگاه پیام‌نور استان واقع در پل فتحه باغ تا ستاد انتظامی استان تشییع خواهد شد.

قربان‌نژاد بیان کرد: پس از اجرای مراسم تشریفات و احترام به پیکر پاک مطهر شهید، مراسم وداع و تدفین در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از مردم شهیدپرور استان گلستان و شهرستان گرگان خواست تا برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم، صبح روز دوشنبه، خادمان خود در ستاد انتظامی استان را همراهی کنند.

لازم به ذکر است برابر هماهنگی انجام شده، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند برای پوشش خبری این مراسم در ستاد فرماندهی انتظامی استان حاضر شوند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه