«ایستادگی» پیام مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: «ایستادگی» پیام مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر 13 شهید خط‎شکن و غواص که به صورت متمرکز استانی در گرگان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان گلستان و شهر گرگان امروز به عشق شهدا در تشییع پیکر‎های پاک این شهدا شرکت کردند.

وی تصریح کرد: حضور شهدا دیکته‎ای برای ما است که بگویند انقلاب ما انقلاب ارزش‎ها بوده است و انقلاب اسلامی تا زمانی که به انقلاب امام زمان(عج) متصل شود، بی‎پایان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حفظ ارزش‎های انقلاب، دین و اسلام مهم‌ترین پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: اگر می‎خواهیم انقلاب اسلامی ثمر داشته باشد باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و این یکی از مهم‌ترین وصایای شهدا است.

دوربین‎ها نمی‎تواند عظمت مردم گرگان و گلستان را در تشییع پیکر شهدا نشان دهد

رعایتی با بیان اینکه امروز دیده‎ها و دوربین‎ها نمی‎تواند عظمت مردم گرگان و استان گلستان را در تشییع پیکر شهدا نشان دهد، اضافه کرد: مردم غیرتمند استان گلستان آمدند تا بگویند که مدافع ارزش‎های انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم استان گلستان در مراسم شهدا بیانگر آن است که اگر کسی بخواهد نسبت به این مملکت و ارزش‎ها تعرضی کند ما در ادامه مسیر شهدا ایستاده‎ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان به سوء‌استفاده از مظلومیت شهدا توسط رسانه‎های بیگانه نسبت به شهادت شهدای غواص توسط رژیم بعث عراق اشاره و تأکید کرد: زمانی که ما با عراق وارد جنگ شدیم، رژیم بعث در برابر ما قرار داشت و ملت ایران با مردم و ملت عراق طرف نبوده است.

رعایتی با بیان اینکه مردم عراق حکومت عراق را قبول نداشتند، متذکر شد: به دلیل اینکه مردم عراق نمی‎توانستند در آن دوران در برابر رژیم و حکومت بعث ایستادگی کنند مجبور بودند که آن حکومت را تحمل کنند.

وی در پایان یادآور شد: اگر در حرمین شریفین امروز ایرانیان به بازسازی عتبات مشغول هستند به دلیل احترام و شأن ائمه است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه