راه اندازی اولین سینما موقت ایران در گلستان/ "نهنگ عنبر" و "ایران برگر" به علی آبادکتول می آیند

با راه اندازی اولین سینما موقت ایران در علی آبادکتول، فيلم هاي سینمایی"نهنگ عنبر" و "ايران برگر" همزمان با سينماهاي کشور در این شهرستان اکران مي شوند.

حسن دیلم رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علي آبادکتول در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: سينما يکي از شاخص های توسعه فرهنگی است و فيلم خوب باعث ارتقاء سطح یادگیری و فرهنگ عمومی جامعه می شود.

وی اظهار کرد: ضرورت داشتن سينما و پرکردن اوقات فراغت جوانان و خانوادها يکی از دغدغه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار محترم شهرستان بوده که در همین راستا با تلاش حاج آقا فضيلت مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همکاری بخش خصوصی، سالن آمفی تئاتر این اداره مجهز به سرور پخش ديجيتال فيلم شد و برای اولين بار در کشور، فیلم های روز سینمای ایران با کیفیت دیجتیال در شهرستان فاقد سینمای علی آبادکتول اکران می شود. 

دیلم تصریح کرد: فيلم های سینمایی"نهنگ عنبر" و "ايران برگر" با همکاري بخش خصوصی، شهرداری و حوزه مشاور جوان فرمانداری علی آبادکتول از 21 تا 26 مرداد جاری در 2 سانس از ساعت 17 تا 21 شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمايش در می آيند.

محمد صادق سالاری زارع مشاور جوان فرماندار علی آبادکتول نیز در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در اینباره، با اشاره به پیگیری های حوزه مشاور جوان بیان کرد: در پی اکران موفق فیلم های "شهر موش های 2" و "شیار ۱۴۳" و حمایت های آقای فرماندار و درایت مجموعه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سطح وزارت تا اداره کل استان و شهرستان، موفق به اخذ مجوز اکران فیلم های روز سینمای ایران در علی آبادکتول شدیم.

وی با بیان اینکه طرح سینما دار شدن علی آبادکتول در گام نخست بصورت دوره ای و موقت است، اظهار کرد: طرح سینمای موقت برای اولین بار در کشور در علی آبادکتول اجرا می شود که در آن جدیدترین فیلم های سینمای ایران بصورت دوره ای و حداکثر هر ۴۵ روز به مدت ۵ تا ۷ روز همزمان با سینماهای سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اکران می شود.

سالاری زارع با ابراز امیدواری برای استقبال مردم فرهنگ دوست علی آبادکتول از اکران این فیلم ها، اذعان داشت: یکی از راهکارهای تامین اوقات فراغت خانواده ها و بخصوص جوانان فعالیت سینما در این شهرستان است که امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه