معاون فرماندار علی آباد کتول: حضور پرشور، شکرانه 34 سال نعمت نظام اسلامی است

زرین نامه: معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شکرانه 34 سال نعمت خودباوری، خوداتکایی و نظام اسلامی است که امام خمینی (ره) در سال 57 به ما هدیه داد و با خون شهدا تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، امروز ابراهیم احمدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نمایشگاه تاریکخانه انقلاب در شهرستان علی آباد کتول گفت: ورود امام خمینی (ره) و ایجاد انقلاب اسلامی، انگیزه و روح خود باوری را به مردم کشور هدیه داد.

وی با اشاره اینکه انقلاب ما یک حرکت عظیم مردمی علیه حکومتی بود که تقریبا تمام خصوصیات یک حکومت بد را داشت، بیان کرد: فساد، وابستگی به کشوره های خارجی، بی کفایتی تحمیلی و کودتایی از جمله ویژگی های حکومت شاه ملعون بود.
احمدی در ادامه به تشریح هریک از این ویژگی ها پرداخته و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، کشور ما به لحاظ علم، فناوری و بسیاری از مسائل دیگر وابسته به غرب بود و از خود اختیاری نداشت.

وی اذعان داشت: ما قبل از انقلاب از لحاظ کمیت و تنوع صنعت در فقر بودیم و کارخانه های ما تنها به مونتاژ قطعات محدود می شد، به طوری که اگر قسمتی از دستگاه ها خراب می شد مهندسین داخلی حق فکر کردن و ترمیم قطعات دستگاه ها را نداشتند.

معاون فرماندار خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به مردم ما خود باوری را هدیه داد و با وجود تمام تحریم ها، اعتماد به نفس ملی در کشور به وجود آمد.

احمدی در پایان گفت: انقلاب ما در انگیزه و هدف با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است، زیرا امام خمینی (ره) علت ایجاد این انقلاب را انگیزه الهی می داند و ما باید با حضور همه جانبه در برنامه های ملی مانند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، با تمام توان از این نعمت الهی نگهداری کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه