رئیس جدید ورزش و جوانان علی آبادکتول معارفه شد+ تصاویر

رمضانعلی تربتی نژاد به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان علی آبادکتول معارفه و مظاهر اسماعیلی رئیس قبلی این اداره تودیع شد.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان علی آبادکتول با حضور بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان، مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای هیئت های ورزشی این شهرستان برگزار شد.
بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم گفت: نشاط و تندرستی، زمینه ساز فعالیت جوانان در عرصه های علمی مذهبی و ورزشی است و موجب پویایی جامعه به خصوص نسل جوان می شود.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش و روح و جسم جوانان اظهار کرد: ورزش یکی از راهکارهای مفید و کم هزینه در گریز از مصائب، مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی در جوامع است. 
طیبی با بیان اینکه شهرستان علی آباد کتول از نظر سرانه ورزشی در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: آقای تربتی نژاد به عنوان بازرس برتر ورزش و جوانان در کشور دارای توانمندی های خوبی است اما برای توسعه ورزشی در علی آباد کتول باید مشارکت جمعی شکل بگیرد. 
به گزارش خبرنگار ما، رمضانعلی تربتی نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی به مدت 4 سال به عنوان کارشناس ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گلستان و مشاور مدیر کل در امور جوانان (تا قبل از سال 93) فعالیت می کرد و در حال حاضر نیز به عنوان مشاور مدیر کل در امور ایثارگران و مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل کل ورزش و جوانان گلستان شاغل است که با حفظ سمت از این پس نیز به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان علی آبادکتول ارائه خدمت می کند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه