سیره عملی شهدا خوراک معنوی نسل امروز است+ تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خوراک معنوی نسل جوان است چرا که آن ها را به ارزش های انقلاب اسلامی تجهیز و مانع پیشروی دشمن در خاکریزهای فرهنگی کشور می شود. 

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در مراسم گرامیداشت 8 شهید خونین بال روستای کرد آباد شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نسل جوان ما را به ارزش های انقلاب مجهز و پایبند می کند و مانع تحقق اهداف شوم دشمن می شود.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این مراسمات اظهار کرد: اهداف رزمندگان اسلام در آغاز انقلاب اسلامی و ایثارها و از خود گذشتگی آن ها، خوراک معنوی و از نیازمندی های نسل امروز است که در یادبود شهدا بیان می شود.

رعایتی برگزاری یادوارهای شهدا را منبع تامین بخشی از خوراک معنوی جوانان امروز دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای یادواره شهدا آشنایی نسل جوان با اهداف، آرمان ها، روحیات و اعمال شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه همه ی شهدا در وصایای خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشته اند، اذعان داشت: عزت و اقتدار امروز ما در جهان بخاطر پشتیبانی ملت ایران از ولایت فقیه بوده و هست.

رعایتی با اشاره به مجاهدت های جوانان میهن اسلامی از گذشته تا کنون، متذکر شد: ما در دوران جنگ تحمیلی حتی اجازه واردات سیم خاردار را نداشتیم اما امروز کشورهای دیگر باید موشک های پیشرفته را از کشور ما خریداری کنند و این نشانه ی غیرت جوانان ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان در پایان با تاکید بر لزوم الگو پذیری از سیره شهدا گفت: وصایا و سیره شهدا حرف های و آموزه های زیادی برای مردم دارند که باید برای رشد و گسترش انقلاب اسلامی، به طور عملی به آن ها عمل کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه