قطعنامه مردم علی آباد کتول در راهپیمایی 22 بهمن

زرین نامه: مردم شهید پرور علی آباد کتول بعد از پایان راهپیمایی پرشور و حماسی امروز قطعنامه ای در 10 بند را با فریاد های الله اکبر به تصویب رساندند. متن این قطعنامه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

1 - ملت شهید پرور ایران ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدا و امام راحل، رمز عبور از چالش های فعلی کشور را گوش دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری می داند و هر تلاشی را که بخواهد فصل الخطاب بودن سخنان ایشان را تحت الشعاع قرار دهد را محکوم می نماییم .

2 - ملت مسلمان و انقلابی ایران با تاسی از منویات مقام معظم رهبری حفظ وحدت را تکلیف شرعی دانشته و هر گونه تلاش از سوی هر شخص یا جریانی را که بخواهد وحدت و انسجام و اتحاد ملی را نشانه رود، محکوم نموده و ان را بازی در زمین و پازل دشمن تلقی می نماید و آن را بر خلاف وصیت نامه امام راحل و خدمت به بیگانگان و خیانت به نظام و انقلاب می داند .

3 - ملت ولایتمدار و مبارز ایران اعمال تحریم های زنجیره ای یکجانبه علیه ایران به سرکردگی آمریکا را محکوم نموده و از مسئولین می خواهد با رویکرد اقتصاد مقاومتی و جهادی در مقابل این زیاده خواهی ها بایستند و با تولید ملی این عرصه را به رسوایی آمریکا مبدل سازند .

4 - ملت صبور ایران انرژی هسته ای را حق مسلم خود می داند و به گروه 5+1 تاکید دارد که مذاکرات با زور معنا ندارد و تنها راه پیشرفت مذاکره پذیرفتن حق و حقوق ایران و پرهیز از رویکردهای مذبوحانه است .

5 - ملت بصیر ایران دخالت آمریکا و ایادی آن را در جهان اسلام و انحراف در مسیر بیداری اسلامی را محکوم می نماید .

6 - ملت ازاده و ظلم ستیز ایران به صورت همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی علیه جنایات اسراییل حمایت می کند و از اقدامات تروریستی این رژیم در سوریه و عراق بیزار ینموده و از نهادهای بین المللی می خواهد که به وضعیت این کشورها رسیدگی شود .

7 - ملت ایران کشتار وحشیانه ملت مسلمان بحرین توسط رژیم سفاک آل خلیفه و آل سعود را محکوم نموده و حمایت خود را از مقاومت ظلم ستیز مردم بحرین اعلام می دارد .

8 - ملت بصیر و خردمند ایران مذاکره با امریکا در شرایط اجبار و زور و تهدید را برگ برنده ای برای آمریکا می داند و هر گونه اقدامی را بر خلاف منافع عمومی و ملی گامی برای خیانت به آرمانهای امام راحل و انقلاب تلقی می نماید .

9 - ملت مسلمان ایران به مسئولین نظام سفارش می کند که به دغدغه های فرهنگی و بیکاری و سبک های نوین زندگی اسلامی دقت بیشتری کند و با محتکرین کالاها و بر هم زنندگان ارامش اقتصادی برخورد جدی بکند و آسایش و عزت مردم انقلابی محروم را دنبال نمایند .

10 - ملت مبارز و انقلابی ایران با آگاهی از اهمیت انتخابات آتی و محکوم نمودن واژه انتخابات آزاد ، از نامزدها می خواهد که رعایت موازین اخلاقی ، شرعی را بکنند و بستر حضور حداکثری را فراهم نموده و اجازه سوء استفاده به بیگانگان را ندهند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه