حضرت معصومه (س) سرآمد همگان بود

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي گلستان گفت: حضرت معصومه (سلام الله عليها) در رعايت عفاف، حجاب و حيا سرآمد همگان بود.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام و المسلمين جواد نجفي، معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي گلستان ضمن عرض تبريک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) و روز دختر گفت: اين روز فرصت خوبي است تا جامعه به ويژه دختران و بانوان ما نسبت به حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) آشنايي بيشتري پيدا كنند و او را به عنوان الگوي خود در زندگي قرار دهند.

وي با اشاره به فلسفه نامگذاري دهه كرامت، افزود: از ميلاد حضرت معصومه (سلام الله عليها) تا ميلاد امام رضا (عليه السلام) به نام دهه كرامت نامگذاري شده كه اين دهه فرصت خوبي براي عاشقان اهل بيت است تا از فضايل و كرامات و ويژگي هاي آن بزرگواران آشنا شوند.

حجت الاسلام نجفي با بيان اينكه در زيارتنامه حضرت معصومه (سلام الله عليها) از آن حضرت به عنوان شفيع انسان ها در قيامت ذكر شده است، اظهارداشت: شفيع بودن اين حضرت به خاطر شان و منزلتي است كه نزد خداوند برخوردار هستند.

وي تصريح كرد: شان و مقام حضرت معصومه (سلام الله عليها) در نزد خداوند متعال به خاطر ارتباط عميق و خاص آن حضرت با خداست همان ارتباطي كه ائمه معصومين(عليهم السلام) با خداوند متعال داشتند.

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي گلستان خداشناسي، اهل عبادت بودن، زهد و تقواي حضرت معصومه (سلام الله عليها) را از عوامل مهم قرب الهي آن حضرت عنوان كرد و گفت: اينكه آن حضرت را معصومه ناميده اند بخاطر طهارت و پاكي روح و دور از زشتي ها است.

وي افزود: حضرت معصومه (سلام الله عليها) در رعايت عفاف، حجاب و حيا سرآمد همگان بود.

حجت الاسلام نجفي اظهارداشت: دهه كرامت فرصتي بسيار خوبي است كه بانوان ما با فرهنگ و سيره آن حضرت بيشتر آشنا شوند و او را به عنوان الگو عملي خود قرار دهند./شبستان 

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه