کاروان زیر سایه خورشید وارد استان گلستان شد

کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در میان اسقبال مردم وارد گرگان مرکز استان گلستان شد.

به گزارش زرین نامه؛ کاروان جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی خادمان ثامن الحجج(علیه السلام) است شامگاه یکشنبه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد.

مردم مومن و ولایتمدار استان گلستان، در فرودگاه گرگان مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی را برگزار کردند.

این کاروان در بدو ورود به استان گلستان به عیادت و دیدار جانباز اتراچالی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهید سید احسان حاجی حتم‌لو یکی از شهدای مدافع حرم استان گلستان رفتند.

این کاروان متشکل از 8 نفر از خادمان و مبلغان حرم امام رضا(ع) از امروز سفر خود را در مناطق مختلف استان گلستان آغاز خواهد کرد و فرداصبح در مناطق حاجی‌آباد، درازنو و رادکان کردکوی حضور می‌یابند.

خادمان حرم رضوی به مدت 5 روز میهمان مردم گلستان خواهند بود و در این روزها حدود هفتاد برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی با حضور آنهادر نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

استقبال مردمی از خادمان رضوی در مکان‌های مذهبی ، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان ، عیادت از بیماران و مراکز بهزیستی و دیدار با علما و مسئولان استانی از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در گلستان است.

این هشتمین سال متوالی است که همزمان با دهه کرامت تعدادی از خادمان حرم اما رضا (ع ) با نام کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه