"وصف خورشید" توسط هنرمندان علی آبادی+ تصاویر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "وصف خورشید" به مناسبت دهه کرامت در علی آبادکتول خبر داد.

حسن دیلم در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "وصف خورشید" در گفتگو با زرین نامه با تاکید بر اینکه همه ی لحظات زندگی باید مصداق عبودیت خدا باشد، بیان کرد: غایت و نتیجه هنر تاثیرگذاری است و می توان از این خاصیت در جهت هدایت بهره جست زیرا هنر باید در خدمت تعالی بشر و کمال انسان باشد.

وی دهه کرامت را یاد آور بهترین انسان ها دانست که یادآور جمال انسانیت و اشرف مخلوفات هستند، اظهار کرد: فرصتی شد جشنواره فرهنگی و هنری "وصف خورشید" را در سطح شهرستان علی آبادکتول برگزار کنیم تا اتصال به دریای بیکران کرامت انسانی زمینه ساز گرمی زندگی مان شود.

دیلم تصریح کرد: جشنواره وصف خورشید در 2 بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که در بخش هنری آن شاهد مسابقه نقاشی بین آموزشگاه های هنری در 3 رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع کرامت انسانی بودیم.

وی با اشاره به بخش فرهنگی این جشنواره افزود: بخش دیگر جشنواره شامل مسابقه اتود نمایشی با محور کرامت انسانی، اردوی تفریحی و آموزشی عکاسی با عنوان نگاه سبز از اماکن متبرکه دهنه محمدآبادکتول، مسابقه خوشنویسی قلم در وصف خورشید و محفل شعر خوانی است که در روزهای آینده برگزار و در اختتامیه جشنواره از هنرمندان برگزیده تجلیل خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره 25 مرداد جاری آغاز و تا 5 شهریور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول ادامه دارد.

عکس از رمضانعلی ابری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه