75 پروژه در علی آبادکتول افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی 75 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 124 میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با اعلام این خبر بیان کرد: انتظار داریم مسئولان ادارات شهرستان عملکردی درست در هفته دولت و خدمات رسانی مناسب به مردم ارایه دهند.

وی با گلایه از عدم اعلام به موقع برخی دستگاه های اجرایی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های اداره متبوعشان اظهار کرد: پروژه های زیادی در شهرستان داشتیم که به دلیل عدم اعلام به موقع، به استانداری معرفی نشد و افتتاح آن ها از هفته دولت به 22 بهمن ماه سال جاری تغییر یافت که شکایت خود از کم کاری آن ها در زمینه را به مدیران استانی ارائه می دهیم.

تجری مفرد از حضور استاندار در شهرستان برای افتتاح متمرکز پروژه ها در هفته دولت خبر داد و افزود: روز شمار فرهنگی هفته دولت توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اعلام می شود که یکی از آن ها مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر است.

وی خطاب به مدیران ادارات در خصوص گزارش فعالیت های هفته ی دولت به مردم تاکید کرد: نصب بنر و کارهای تبلیغاتی در مصلی نماز جمعه و میادین شهر برای اطلاع رسانی به مردم، حضور به موقع مسولین و کارکنان در اداره متبوع برای پاسخگویی به ارباب رجوع از موضاعاتی است که در هفته ی دولت باید مد نظر قرار گیرد.

تجری مفرد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ادارات آب، برق، گاز و تلفن قبل از قطع انرژی به ادارات و مردم اطلاع دهند و اگر اداره ای توانایی پرداخت ندارد با این 4 اداره به تفاهم برسد. ضمن اینکه زیبنده نیست ادارات بودجه آب، برق و... را صرف قسمت های دیگر کنند.

وی همچنین با قدردانی از فرمانده سپاه پاسداران و شهرداری علی آبادکتول در خصوص همکاری با آموزش و پرورش برای اجرای طرح بازسازی و زیباسازی مدارس متذکر شد: بخشداران نیز با دهیاران همکاری کنند تا فضایی مناسب برای فرزندانمان در سال جدید ایجاد کنیم.

فرماندار علی آبادکتول در پایان تاکید کرد: مدیران ادارات با خبرنگاران شهرستانی همکاری داشته باشند که آن ها هم ما را کنترل و راهنمایی می کنند و هم می توانند چشم و گوش ما باشند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه