آغاز اکران فیلم ارزشمند محمد (ص) در پردیس سینمایی کاپری گرگان

مدیر پردیس سینمایی کاپری از تمهیدات ویژه این مجموعه برای اکران فیلم محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) خبر داد و گفت: اکران فیلم ارزشمند محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، آخرین ساخته مجید مجیدی در پردیس سینمایی کاپری آغاز شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از پردیس سینمایی کاپری، محمد مهدی صفایی، مدیر پردیس سینمایی کاپری گفت: اکران فیلم ارزشمند محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، آخرین ساخته مجید مجیدی در پردیس سینمایی کاپری آغاز شد.

وی افزود: برای اکران این فیلم، تمهیداتی در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات و برگزاری سانس های ویژه تدارک دیده ایم و آماده میزبانی از عموم مردم و همچنین همکاری با دستگاه های اجرایی استان هستیم و همه تلاش مان را برای اکران شایسته فیلم به کار خواهیم گرفت.

مدیر پردیس سینمایی کاپری تصریح کرد: فیلم محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)، 178دقیقه است و توزیع آن را شرکت سینمایی نورتابان، وابسته به بنیاد مستضعفان بر عهده دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت، فیلم از 5 شهریور، در سراسر کشور اکران شده است.

صفایی تاکید کرد: این موضوع که فیلمبردار، صحنه آرا و مدیر جلوه های ویژه فیلم از چهره های بین المللی سینما هستند، برای علاقه مندان به صنعت سینما قابل توجه است و فیلم از نگاه فنی و تکنیکی نیز قطعا ممتاز است.

این فعال فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه و غیره از جمله بازیگران این فیلم هستند.

صفایی گفت: تماشاگران گرامی برای خرید اینترنتی بلیط سینما کاپری می توانند به سایت سینما تیکت به نشانی www.cinematicket.org مراجعه و برای اطلاع از برنامه فیلم ها نیز با تلفن گویای 4-32359200 تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین دستگاه های اجرایی برای هماهنگی اکران های ویژه می توانند با تلفن های 8-32359200 (داخلی 122) و یا 09120590206 تماس بگیرند.

انتهای پیام/م