تامین اجتماعی فاضل آباد افتتاح شد+تصاویر

شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آباد با حضور مدیر کل تامین اجتماعی گلستان، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح شد.

محمد حیدری نژاد مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان در آیین افتتاحیه شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آباد گفت: شعبه تامین اجتماعی شهر فاضل آباد در حال حاضر حدود 4 هزار و 500 نفر بیمه شده دارد و در مکانی استیجاری به آن ها خدمات ارائه خواهد کرد.

وی تبدیل وضعیت شعبه تامین اجتماعی فاضل آباد توسط سازمان تامین اجتماعی را کاری بزرگ دانست و اظهار کرد: شهرهایی مانند گالیکش و مراوتپه با وجود اینکه نسبت به فاضل آباد داشتن تعداد بیشتر بیمه شده و سابقه طولانی در داشتن شعبه اقماری، همچنان از تبدیل به شعبه مستقل محروم هستند اما این امتیاز توسط آقای نوروزی و ارتباط ایشان با وزیر رفاه و مدیرعامل تامین اجتماعی برای بخش کمالان گرفته شد.

حیدری نژاد افزود: با افتتاح این شعبه در فاضل آباد، 13 شعبه ثابت، 6 شعبه اقماری و 3 کارگزار در گلستان فعال هستند.

رحمت اله نوروزی نیز در این مراسم گفت: از دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر نور بخش مدیر عامل تامین اجتماعی کشور و همه کسانی که کمک کردند تا امروز شاهد افتتاح شعبه فاضل آباد باشیم، قدردانی می کنم.

نوروزی افزود: بزودی نمایندگی های ثبت اسناد، ثبت احوال و پلیس راهور ناجا نیز در فاضل آباد مستقر می شود.

کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در علی آبادکتول راه اندازی می شود

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی علی آبادکتول در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با عنایت وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پیگیری های انجام شده، با احداث کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در علی آبادکتول موافقت شده و ان شاالله با پیگیری مناسب فرماندار محترم در امر اختصاص زمین با توجه به کمبود فضای تامین اجتماعی این شهرستان، مقدمات آغاز این پروژه مهم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه