شیعیان سوریه با چاقو ذبح می شوند ا

زرین نامه: وهابیون القاعده در سوریه با سردادن شعارهایی در هواداری از «اسامه بن لادن» در منطقه بنّش «ادلب» تظاهرات کردند؛ یکی از وهابیون کودکی را بر دوش خود قرار داده بود که به کشتار مظلومانه مسلمانان شیعه و علوی ها با چاقو وعده می داد.

درحالی این اتفاق در بنّش ادلب رخ داد که از یکسال پیش هر هفته با اشکال مختلف اقداماتی علیه شیعیان و علویان سوریه رخ می دهد و این مسئله بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی در انقلاب وهابیت در سوریه است؛ اینجا سخن از رفتارهای فردی نیست، بلکه سحن از رفتارهای جمعی است.
وهابیون کودکی را بر دوش خود گذاشته اند که با چاقوش اشاره می کند و آواز می خواند و به کشتار شیعیان و علویان و مسیحیان با چاقو در دو روستای «کفریه» و «الفوعه» وعده می دهد.
درهمین حال، صدها تروریست وهابی با شور و اشتیاق عظیم درحالی درحمایت از اقدامات تروریستی خود و رهبرانشان آواز می خواندند که پرچم القاعده را تکان می دادند.
اما مسئله این است که این کودک بدون ترس کلماتی را بر زبان جاری می کند که معنی آن را نمی داند . او می گوید؛ شیخ ما «محمد الجولانی» و «جبهه النصره» و رهبرما«اسامه بن لادن» و به انفجار برج های دو قلو نیویورک افتخار می کنیم!!
این گروهک های وهابی مدارس را بستند و آن را به پایگاه ها و بازداشتگاه و دادگاه های شرعی به منظور آموزش این سرود شیطانی به کودکان تبدیل کردند و انها نیز بدون ترس و بدون درک از واقعیت ماجرا این عبارت های شعرگونه را می خوانند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه