هفدهمین کرسی "ضیافت نور" در علی آبادکتول+ تصاویر

هفدهمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول به یاد شهدای احرام پوش واقعه خونین حج تمتع امسال به ویژه شهید استاد محسن حاجی حسنی کارگر برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام موسوی در مصلی امام رضا (علیه السلام) آغاز شد.

بخش آغازین این جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنا فداه) و فرازهایی از دعای توسل همراه بود و با تلاوت آقایان محمد حسن خلیلی  قاری و حافظ کل قرآن، کریم و علی صالح المومنین از نخبگان برگزیده قرآنی جشنواره سراسری نغمه های آسمانی کشور معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.

در بخش دوم این مراسم به یاد شهدای احرام پوش واقعه خونین حج تمتع امسال و استاد شهید حاجی حسنی کارگر کلیپی از ایشان پخش شد و با معرفی شهید حاج عطاء اله نعمتی به عنوان شهید شاخص جلسه هفدهم و مناجات جمع خوانی مشتاقان امام زمان(ارواحنا فداه) ادامه یافت.

در بخش سوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آبادکتول پشت تریبون رفت و به ارائه مباحث تفسیری قرآن کریم پرداخت و تاکید کرد: قرآن کریم کتاب تعقل و تفکر است.

اهداء لوح یادبود به خانواده شهید شاخص این هفته، قرعه کشی، اجرای بخش نونهالان مهد قرآنی و پذیرایی شام پایان بخش برنامه این هفته کرسی ضیافت نور این شهرستان بود.

به گزارش زرین نامه؛ این کرسی ها  سه شنبه هر هفته همزمان با نماز مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست این شهرستان علی آباد کتول و خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان برگزار می شود که تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم  مختلف مردم رو به رو  می  شود. 

گزارش از سید علی انصاریان

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه