اطلاعات دقیق تشییع جانباختگان منا در گلستان / طهماسبی : تشییع متمرکز فردا 9 صبح از مقابل بهداری سپاه نینوا در گرگان آغاز می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از تشییع پیکر 11 جانباخته گلستانی حادثه منا صبح فردا ساعت 9 از مقابل بهداری سپاه نینوا خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ علی اصغر طهماسبی رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان امشب 11 مهرماه ضمن اعلام خبر فوق افزود: اجساد مطهر جانباختگان منا که از استان گلستان 11 نفر می باشند تحویل نماینده استانداری گلستان شده است .

طهماسبی افزود : هم اکنون این تیم در حال انتقال اجساد قربانیان حادثه منا به استان گلستان هستند .

معاون استاندار گلستان با اشاره به ساعت تشییع پیکر جانباختگان منا گفت : مراسم متمرکز تشییع جانباختگان منا فردا ساعت 9 صبح از مقابل بهداری سپاه نینوا (معراج شهدا) واقع در خیابان پاسداران گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسیر تشییع پیکرها از معراج شهدا تا میدان شهرداری و چهار راه شهدا بوده و از آنجا نیز اجساد مطهر جانباختگان به سمت شهرهایشان منتقل می شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان تاکید کرد: از میان 11 جانباخته حادثه منا که فردا تشییع می شوند 9 جسد به گنبد کاووس ، یک جسد به بندرترکمن و یک جسد هم به شهر فندرسک رامیان خواهد رفت .

علی اصغر طهماسبی افزود: نمایندگان شهرستانها پیکر این عزیزان را تحویل گرفته و مراسم تشییع شهرستانی نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مجلس بزرگداشت جانباختگان حادثه منا به دعوت از مقام معظم رهبری عصر فردا از ساعت 15:30 الی 17:30 در همه شهرهای استان برگزار می شود و از مردم شریف استان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

تازه گل آزمون، رحمت الله به مرام، بی بی روشن تکه، گوزل تورانی، قربان بی بی دهقان پور اینچه برون، ساراگل شیروانی، حبیب الله عزیزی، اراز بی بی محمد آلق، یگن بی بی مقدم اینچه برون، بی بی فاطمه نیاز پیرمرادی و عبدالله براهویی ژند 11 نفری هستند که پیکرشان فردا بر فراز دستان مردم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است استان گلستان جزو استانهایی بود که در حادثه منا قربانیان زیادی را متحمل شد بطوریکه 49 زائر بیت الله الحرام دراین حادثه کشته شدند.

پیکر 11 جانباخته فردا به گلستان می آید و بقیه پیکر ها نیزبعد از شناسایی و انتقال به ایران به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

تازه گل آزمون 

رحمت الله به مرام

بی بی روشن تکه

گوزل تورانی

قربان بی بی دهقان پور اینچه برون

ساراگل شیروانی

حبیب الله عزیزی

اراز بی بی محمد آلق 

یگن بی بی مقدم اینچه برون

بی بی فاطمه نیاز پیرمرادی 

عبدالله براهویی ژند

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه