صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در علی آبادکتول+ تصاویر

صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی علی آبادکتول با حضور اعضای شورای تامین این شهرستان در اولین روز هفته ناجا برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار‌علی آباد کتول در این مراسم که در آن سرهنگ بیات فرمانده سپاه پاسداران، سرهنگ اژدری فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، بیان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است.

وی نیروی انتظامی را جزو مردمی ترین نهادهای نظامی داسنت و گفت: مهمترین شاخصه این نیروها، حرکت در راستای رفع نیازهای انتظامی و امنیتی آحاد ملت است.

تجری مفرد حفاظت و پاسدار از ارزش های الهی و انسانی و همچنین ایجاد امنیت و آرامش مردم را افتخاری بزرگ برای ناجا برشمرد و گفت:رفتار و عملکرد پلیس در جهت تکریم مردم است و جامعه نیز با رعایت قوانین و هنجارهای اجتماعی نظم و امنیت را نهادینه می کند.

فرماندار علی آباد کتول خاطر نشان کرد: مردم و جامعه همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند و نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ انقلاب اسلامی و امنیتی می باشد که به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه