تفکر اینکه داعش یک حکومت بشود شکست خورد / روسیه به خط مقاومت پیوسته / داعش ظرفیت وال استریت های اقتصادی برای فروش سلاح بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : بوجود آورندگان داعش به دنبال یک مدل مفهومی حاکمیتی از داعش تحت عنوان دولت شام و عراق بودند اما از کنار رشادتهای رزمندگان اسلام و ایستادگی ملت سوریه و عراق این تفکر با شکست مواجه شد .

به گزارش زرین نامه؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع بسیجیان در جواب سوالی مبنی بر حملات روسیه به داعش در خاک سوریه گفت : داعش مدل مفهومی حاکمیتی برای جمهوری اسلامی نیست و غریبها احساس کردند نوزادی که درست کردند از مادر بزرگتر شده و ممکن است یقه خودشان را نیز بگیرد لذا بی میل هم نیستند داعش از بین برود.

صادقی افزود: نکته حائز اهمیت دیگر حضور چین و روسیه در خط اول مقاومت است ، چیزی که تا بحال نداشتیم اما الان علاوه بر روسیه که در خط مقدم قرار دارد ، چین هم اعلام همکاری کرده است .

وی با اشاره به اینکه گفتمان قدرت بر قدرت گفتمانی برتری دارد تصریح کرد: انسجام لازم برای برخورد با داعش در منطقه ایجاد شده و قطعا در آینده خبرهای خوشی از آن خواهیم شنید .

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: بوجود آورندگان داعش به دنبال یک مدل مفهومی حاکمیتی از داعش تحت عنوان دولت شام و عراق بودند اما از کنار رشادتها و شهادتهای مبارزان و رزمندگان اسلام و ایستادگی ملت سوریه و عراق این تفکر با شکست مواجه شد .

سردار صادقی تاکید کرد: یکی از دلایلی که آمریکا را سر میز مذاکره با ایران نشانده نیز همین نکته است که آمریکا حربه هایش در منطقه دیگر رنگی ندارد و تنها راه باقی مانده برای این کشور برای خروج از بحران خاورمیانه توافق با ایران است .

وی در خصوص پیوستن روسیه و چین به خط مقاومت گفت : این دو کشور اصالتا ضد امپریالیستی هستند اما با تغییر ماهیتی که روی داد به سمت اروپایی شدن و آمریکایی شدن پیش رفتند و دیدند که دارند همه چیز را از دست می دهند .

صادقی افزود: روسیه و چین احساس می کنند در استقلال و هویت بخشی با گفتمان جمهوری اسلامی اشتراکاتی دارند و خیلی دلشان می خواهد که آن هویت ضد امپریالیستی خود را حفظ کنند لذا در مبارزه با این جریان خود را در کنار ایران می بینند.

وی تاکید کرد: دیدگاه ایران در مورد سوریه از ابتدا تاکنون این بوده که مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند و آن هم با انتخابات آزاد و هر کسی رای آورد سکاندار این کشور شود .

این فرمانده سپاه تاکید کرد: غربیها و عربستان داعش را بوجود آورده و تجهیز کردند ، قرار بود داعش در کشورهای اسلامی بوجود اید تا ظرفیتی باشد برای وال استریت های اقتصادی که سلاح های خود را بفروشند و از طرفی آلترناتیوی برای انقلاب اسلامی باشد ./ گلستان ما

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه