گردهمایی سربازان علی اصغری امام زمان (عج) در علی آبادکتول+ تصاویر

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز با ندای مطالبه گری «بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ» درباره کوچکترین شهید حماسه قیام عاشورا در علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به میزبانی واحد عترت هیات رزمندگان اسلام و اداره اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول و با مداحی کربلایی بیکی در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

 مادران علی آبادی امروز کودکان خود را به این همایش بزرگ آورده بودند تا همراه با سایر مادران مسلمان، پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی اصغر (ع) را  به جهانیان برسانند  که آن ها نیز  بتوانند با نهضت عاشورا و پیام امام حسین (ع) که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود، آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین وزیری زاده که به عنوان سخنران در این مراسم دعوت شده بود، گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود شبکه های متعدد اجتماعی مراقبت و تربیت فرزندان توجه بیشتری را می طلبد و لازم است والدین موبایل و سایر تکنولوژی های روز را بسیار کنترل شده در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم شرکت دادن فرزندان در مراسم های مذهبی به دلیل تاثیر مثبت آن در تربیت اسلامی آن ها، اظهار کرد: مطمئن باشید ذکر یا زهرا معجزه می کند و باید تربیت اسلامی فرزندان دلبندتان را از همین حالا آغاز کنید و در همین مراسمات نذر کنید تا آن ها سربازان امام زمان باشند و البته باید توجه داشت تحقق این هدف بدون عمل اتفاق نمی افتد.

وزیرزاده همچنین با بیان اینکه از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای فرزند حسینی پدید نمی آید، تصریح کرد: تاسیس کانال های مختلف ماهواره ای، نرم افزارهای موبایل و شبکه های اجتماعی مختلف با هدف جدا سازی مسلمانان از اسلام واهل بیت (ع) ساخته شده است و دشمن برای آن هزینه زیادی صرف می کند.

وی با بیان اینکه همه ی انسان ها در آغاز تولد فطرتی خداجو دارند، تاکید کرد: اگر می خواهید فرزندان تان در مسیر تربیت از خیمه امام حسین(ع) خارج نشوند، باید راه و نهضت حسینی همواره در خانواده و جامعه تبلیغ کنید تا در مقابل هجمه های دشمن مصون بمانید.

در بخش پایانی این همایش، همه ی مادرانی که  امروز به همراه شیرخوارگان خود به این همایش آمده بودند، تا فرزند خود را نذر سربازی امام زمان (عج) کنند، یک صدا با هم  این طور نذر نامه  مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) را قرائت کردند: «یا صاحب الزمان (عج)! فرزندم را نذری یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا مسیح حسین یا علی اصغر (ع) ادرکنی.»

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه