55 میلیمتر بارندگی در استان گلستان ثبت شده است

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: در چند روز گذشته با کاهش دمای هوا 55 میلیمتر بارندگی به صورت میانگین در استان گلستان ثبت شده است.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمدرضا رضوی اظهار داشت: دمای هوا امشب در استان گلستان کاهش یافته و به حدود 6 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی افزود: مردم مرواه‌تپه گلستان امشب دمای حدود 4 درجه را تجربه خواهند کرد و این دما در شهرهای دیگر استان گلستان به حدود 7 تا 9 درجه می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته در شیرآباد خان ببین با 83 میلیمتر و رامیان با 71 میلیمتر و آزادشهر 63 گزارش شده و کمترین میزان هم در اینچه برون با 6.5 میلیمتر بوده است.

رضوی با اشاره به اینکه بیشترین دما در شهرهای ساحلی 10 درجه بوده، گفت: میانگین بارش‌ها در چند روز گذشته 55 میلیمتر بوده و کمترین بارش هم با 8 میلیمتر بوده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته بارش برف در ارتفاعات دارزنو، حاجی‌ آباد، خوش‌ییلاق برف گزارش شده که محسوس نبوده است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با بارش‌های اخیر دمای هوای استان گلستان کاهش بین 10 تا 16 درجه ای را داشته و این سامانه بارشی از عصر امروز از استان خارج می‌شود و تا چهارشنبه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود.

رضوی اظهار کرد: نیاز است که در این مدت مردم از مسافرت‌های غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری و از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و سدها دوری کنند./ تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه