23 اُمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آباد کتول+ تصاویر

بیست و سومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در ماه عزای اباعبدالله الحسین (علیه السلام)در علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛‌ این مراسم شب گذشته با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول در مصلی امام رضا (علیه السلام) این شهرستان آغاز شد.

بخش آغازین این جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنا فداه) و فرازهایی از دعای توسل همراه بود و با تلاوت قاریان استانی محمد حسن خلیلی حافظ کل قرآن کریم و محسن شاکری از قاریان ممتاز استان و مجری کرسی ضیافت نور در شهرستان آزادشهر، معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.

بخش دوم بیست و سومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با معرفی شهید " جانعلی حق پناه" به عنوان شهید شاخص این هفته و زمزمه مناجات با امام زمان (ارواحنافداه) جلا گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان در بخش سوم به جایگاه رفت و آیه ۵۹ سوره نساء و معنای "اولی الامر" را تفسیر کرد تا قطراتی از دریای بیکران این کتاب آسمانی به جان های مشتاق حاضرین در محفل بنوشاند.

در بخش پایانی این محفل نورانی نیز به رسم هفته های گذشته لوح یادبودی به خانواده شهید شاخص برنامه اهدا شد.

قرعه کشی میان حاضرین و پذیرایی شام پایان بخش بیست و سومین برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول بود.

این محفل نورانی قرآن کریم، سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست علی آباد کتول برگزار می شود که با ارائه خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب و با استقبال گرم مردم این شهرستان رو به رو شود.

گزارش از سید علی انصاریان

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه